Stránka 1 z 1
		
			
				Úprava převodu
				
Napsal: 
pát dub 08, 2011 21:51:31 
				od vitek114
				ahoj vim že už takové tema tu už bylo několikrat,ale chtěl bych se zeptat někoho skušeneho jak se zachova babetta když dam 16 pastorek a 35 rozetu bude to do rychla nebo do sily dik moc za odpověd
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
pát dub 08, 2011 21:55:52 
				od Angelo
				Bude to extrémě do rychla, vím, že máš upravenou Babettu, ale podle mě už tu 2 plně neroztočíš.
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
pát dub 08, 2011 22:33:19 
				od martin110r
				Neni šanca. To by si musel mať inú kubatúru pod prdelou. Budeš rád ak z toho dostaneš aspoň 60. Proste to už bude tak ťažký prevod že to motor neutiahne.
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
pát dub 08, 2011 22:38:52 
				od vitek114
				dobra diky moc,tak se zeptam ještě takto mam 13,14,16 pastorek a 51,35 rozetu jak to mam sestavit na rychlost a by se mě neposral motror,80 už sem stodo dostal a chtěl bych vic
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
čtv dub 14, 2011 11:31:02 
				od heslar
				mal som  13 / 35 babeta mi isla maximalne tak ze som pretocil tachometer dole kopcom ale po zaradeni dvojky nemal motor vobec silu ani tah... bol to len taky zotrvacnik pri velmi nizkych otackach. Momentalne mam 11 / 35 a po rovine chodim bez problemov 60. Podobny prevod ti spravi aj ked spravis 16 / 51. A ak chces ist na Babette viac ako  80 tak si kup poriadnu motorku a nie Babettu, ktorej konstrukcna rychlost je  max 45. Potom trpia aj kolesa aj vidlica aj cely ram...
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
ned dub 17, 2011 9:15:23 
				od Džorel
				Ak sa možem spytat....Aky je original prevod babetty r.1983 ,210 ?   Robim generalku a teda ak by bol nejaky rozumnejsi prevod tak by som dal ten.Nechcem ani silu ani rychlost...optimalne...
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
ned dub 17, 2011 9:57:17 
				od Angelo
				Originální by měl být 13/51.
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
stř kvě 04, 2011 9:14:12 
				od heslar
				Angelo ma pravdu. Originalny prevod je 13 /51.
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
stř kvě 04, 2011 18:34:54 
				od vitek114
				ano je to tak,ja sem tedka dal 14-47 a mužu říct že sem hodně překvapen rozjezd dvojku mě zařadi při 30km/h a to je docela dost
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
úte zář 10, 2013 16:32:47 
				od EfeS-KKC.net
				mám babču 28 z 71,mám origo 11/35 a rychlost do 50,ale co tak 13/35?
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
úte zář 10, 2013 20:26:17 
				od PetrT30
				To máš na B207?
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
úte zář 10, 2013 21:28:10 
				od EfeS-KKC.net
				ne je to typ 28(228) ale konstrukčně je to motor jako 207 ale slabší....
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
stř zář 11, 2013 0:55:38 
				od PetrT30
				ja jsem se ptal jen proto, ze 11ti zub na 207cku se nedela 

 a origos ma byt 12/35.
Nebo ja ho aspon nesehnal. Musel jse si ho vyrobit.
 
			 
			
		
			
				Re: Úprava převodu
				
Napsal: 
stř zář 11, 2013 11:22:24 
				od EfeS-KKC.net
				babetta jede kolem 48km/h,a točí do maxima co dovolí karbec a výfuk,bez problému celou dobu plný plyn,tak bych chtěl jen napřevodovat o trochu rychleji,takže 12z a nebude potřeba řetaz nebo 13z a budu muset koupit i nový řetaz,co bude lepší k rozetě 35z? na řetazu nezaleží