Aleš Marek má ve svých tabulkách gufer chybně uvedené rozměry o-kroužků
Správné jsou:
 .9 x  5   Značení   9x5   Zátka vypoučtění oleje
1.9x15   Značení 19x15  V unašeči spojkových čelistí
  2x16    Značení 20x16  Hřídel od nakopávačky (215,225,134)
.8x2      Značení 8x2  Těsnění pod napoušťákem v plovákové nádobce. Ale já tam mám fíbr, a tohle těsnění lze i vystřihnout
   z tvrdého papíru. Stejně tak těsnění na přítokové trubičce do karburátoru.
první číslo je tloušťka gumy, druhé průměr o-kroužku.
Fíbr na nálevu oleje 14*20*1
A ještě gufera:
          15*24*7    je u řetězového kolečka, převodovka vpravo
          15*24*7  malá řemenice x  kliková hřídel vlevo
          35*47*7   převodovka vlevo
          17*28*7   alternátor, kliková hřídel vpravo
          28*38*7   regulační unašeč
          22*32*7      karter x malá řemenice motor vlevo
Osvědčilo se mi všude dávat dvoubřiá gufera, v mojí oblíbené prodejně je jako jediná mají skladem.
Druhý břit slouží jako prachovka, aby se na hřídel nedostával bordel (prach ze spojek a pod.), který potom prodře pracovní břit.
Existují i silikonová gufera různých barev (možná jim vadí benzín???) a dovozová gufera která stojí víc než přidružené ložisko, ale nevidím důvod k použití těchto specialit.
U velkých motorů často na klice bývají gufera z vitonu.
A doplním i přehled ložisek, ať jsem kompletní:
6203/C3 – 2 kusy
6006/C3 – 1 kus
6202/C3 – 1 kus
Jehlová klec INA K15*9*13 - 2 kusy
Jehly 2*8 25ks. pístní čep
Uložení řídítek 42 kuliček průměr 5, nebo věnečky.
Ložiska v kolech 6001 4 kusy
Lubor
PS listuji si v seznamu dílů, a tohle jsem odhalil
			
		
