Stránka 1 z 2
		
			
				Spojka 207
				
Napsal: 
čtv dub 19, 2007 18:29:40 
				od kozenooo
				Chalani chcem sa spytat, babeta ma zle starty, nenaskoci na jeden kop ale musim trochu viac krutit. Myslele som ze je to mastna spojka ale tu som celu komplet odmastil, mylsite ze su opotrebovane celuste? Alebo je problem inde? Diky za odpovede
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
čtv dub 19, 2007 19:53:39 
				od IGI
				ja som mal podobny problem, no potom to prestalo samo od seba, bez rozoberania prevodoveho ustrojenstva alebo spojok...... len som niekolkokrat vycistil karb. a ani neviem kedy, ale zlepsilo sa to 
  
 . Cize mozno podavanie zmesi 

 
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
sob čer 16, 2007 0:29:45 
				od Starec
				Keď štartuješ tak ti hneď zaberá motor? Ak áno tak je chyba v nastavení zapalovania, alebo v zmesi. Ak motor na záber potrebuje viac šľapať, tak sú zodraté čeľuste, vymeniť..
			 
			
		
			
				Re: Spojka 207
				
Napsal: 
sob čer 16, 2007 13:50:52 
				od Mr.babetta
				kozenooo píše:Chalani chcem sa spytat, babeta ma zle starty, nenaskoci na jeden kop ale musim trochu viac krutit. Myslele som ze je to mastna spojka ale tu som celu komplet odmastil, mylsite ze su opotrebovane celuste? Alebo je problem inde? Diky za odpovede
Potřebuje víc šlapat? A to tak že so na to musíš stoupnout naklonit do předu a pořádně šlapat? Jestli jo,přesně tohle to dělá kamarádovi taky na 207..........spojku sme odmastili,vyměnili startovací čelisti ale nebylo to potřeba a stejně to nejde jinak než pořádně roztočit..........fakt nevíme co s tim dál proto kdo víte,poradte. Díky
 
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
sob čer 16, 2007 22:57:20 
				od Starec
				Na štart. čeľustiach 207 sú dosť dlhé dosadacie plochy, skontroluj či dosadajú po celom obvode( kde sú hlatké, lesklé tam dosadajú ) natry ích kriedov a skús štartovať, tak zistíš ako ti sedia. Jemne zabrúsiť aby zaberali na celej ploche. Musia sedieť všade ináč nebude dobre zaberať. 

 
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
pon čer 18, 2007 9:31:21 
				od igoreva
				"Starec" za ten nápad s kriedou máš u mňa jedno pivo.
Hneď to idem skúsiť a všetky čeľuste si zabrúsiť na celú plochu.
Také jednoduché a nenapadlo ma to.
:-)
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
pon čer 18, 2007 16:31:37 
				od kozenooo
				diky za rady, prebrusenie pomohlo, teraz uz chyta na jeden brnk 

 
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
pon čer 18, 2007 20:24:49 
				od Starec
				igoreva píše:"Starec" za ten nápad s kriedou máš u mňa jedno pivo.
Hneď to idem skúsiť a všetky čeľuste si zabrúsiť na celú plochu.
Také jednoduché a nenapadlo ma to.

 
Prečo jedno pivo 

  však sú tam dve čeluste Nééééé. 

 
			 
			
		
			
				Rada
				
Napsal: 
sob črc 07, 2007 1:26:27 
				od klusik
				Hele, taky mi to dělalo, ale řeším to takhle:
Při startu držím dekompresák (chcípadlo prostě..) a když se nemusím prát s kompresí, roztočí se motor a v ten moment pustim páčku a motor naskočí 

 Je to jednoduché 

 Tedy pokud máš jiný chcípání, tak asi smůla 

 Ale jestli máš 207, tak máš asi stejný - zatím jsem laik v oboru 

 
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
sob črc 07, 2007 21:46:33 
				od kozenooo
				ja som dekompresor vyhodil, mam to elektricke ako 210
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
ned črc 08, 2007 2:02:30 
				od klusik
				kozenoo: A je to lepší? Jako jízda, nebo "proč je to lepší", všeobecně (je-li to lepší...). Jen se ptám 

 
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
ned črc 08, 2007 12:44:10 
				od kozenooo
				ten klasický dekompresor je tiež dobrý ale niekedy sa može stať že tadiaľ natiahne do valca nejakú špinu, elektrický je šetrnejší a je to elegantnejšie podla mňa
			 
			
		
			
				Dekomprese
				
Napsal: 
ned črc 08, 2007 18:41:38 
				od Jenda
				Elektrickej chcípák se mi zdá lepší. Pokud to běžnej dekompresor natáhne nejakej bordel a netěsní, či napotvoru prdne to pérko, problém je tu. A ne malej, pokud to nejde nějak opravit. Na druhou stranu se mi jednou povolil a povylez kabílek ze spínače na řídítkách a ukostřilo se to. Jenom kousek a tak svinsky, že to nebylo hned vidět. A bylo docela veselo, lítal jsem okolo motorky jako mešuge. Dokonce na vyndání svíčky došlo...
			 
			
		
			
				Dekompres
				
Napsal: 
pon črc 09, 2007 14:37:24 
				od klusik
				Aha, tak to jo, no. Tak zatím jsem s tím problém neměl, ale jak píšete, připadá mi, že s tím mohou být problémy (třeba jen že to netěsní a uniká "komprese" ven). 
A myslíte, že pokud to rozjíždím s dekompresákem, abych se s tím nepral, neškodím tomu? Jako třeba že směs uniká vlastně okolo toho ventilu a třeba může vybuchovat mimo válec (když by byl třeba horkej, nebo já nevím...)
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
pát kvě 30, 2008 20:55:09 
				od suvino
				Zdravim vas potrebujem taku radu lebo som este lama co sa tyka babetty 

 no ale k tomu problemu:
pri startovani mi to nechce rozbehnut motor cize budu tie rozbehove celuste urcite zaolejovane a asi aj uz zodrane no a problem je v tom ze dostal som sa k tym celustiam ktore su tam 3 sluzia na rozbehnutie babetty ked pridam a neviem ako sa mam dostat k tym ktore startuju babettu hentie som mal aj dole vsetko som ich vycistil ale neviem ako sa dostat ktym rozbehovym oni su este asi pod tymito ze??? len neviem ako zhodit ten bubon ci co to je kde su osadene tie rozbehove celuste poradte ....inak jedna sa o babettu 207 stacil by mi aj nejaky nakres samozrejme aj rada 

  dakujem vam vopred