Zdar chci se zeptat,kolik má sílu nové obložení(těžké čelisti). Neřadí mi to 2ku,poradily mi nalepit nové obložení,prý to starý jsou nasáty starým olejem a pak když se za hřeje tak to klouže. Odmastil jsem vše a obrousil smirkovým papírem. A ještě mi někdo psal že mám vyměnit pružiny 2ky,pokud vím tak tam žádný nejsou,nevím co je na tom pravdy. Díky za odpověd.
to je jedno jak vysoky, pak si je lizni na soustruhu aby meli v bubnu minimalni mezeru. Musis je ale hodne pevne stahnout a udelat nakej pripravek.Ja jsem projistotu liznul i ten buben aby by pekne rovnej.
No tak jedno to neni. Vychýlenie spojky do strany zabezpečujú unášače (nie odstredivá sila ako je to v prípade štartovacej a rozbehovej spojky) a keď je obloženie moc nízke, tak spojka začne šmýkať.
mal som doma tri bubne dva boly dosekané a jeden v poriadnu momentalne mam nahodený ten čo je vporiadku a tie dva som dal stiahnúť kamošovi na sústruhu zvnútra aby boly rovné nebude to prekážat ?? dajme tomu ked sa celkový priemer zvedší o cca 1-2mm ??
Sústružiť bubon? To radšej kúpiť nový. Keď zväčšíš vnútorný priemer bubna, tak maximálne možno o desatinku milimetra. Nie o 1 až 2 mm!!! Môže sa veľmi ľahko stať, že dáš nové spojky, ubudne z obloženia 0,5 mm a už budú spojky šmýkať. Pričom v "nestočenom" bubne budú mať pred sebou ďalších 10 000 km.
to je mi jasne ale kedže ja si spojky lepím sám tak mi je to jedno či ich vymením po 5000 alebo 10 000km, starých brzdových obložení z áut bude stále dosť
epoxidom alebo ako sa to vola ta živica do ktorej sa dáva ešte tvrdidlo a drží to ako boh ... raz mi ubehlo tvrdidla tak že táto zmes bola zatuhnutá zž za tri minúty nasadil som spojky a veselo jazdil vydržalo to 2000km a odtrhlo sa to len preto lebo som v zime pri -13°C demontoval spojku a ako to bolo všetko stuhnuté tak som stým klepol o zem a odpadlo to, ale inak to lepím tak že to zarobím aby to tvrdlo tak hodinku a to ti poviem aby si to dal dole potrebuješ šrobovak a kladivo ... a ked lepím tým veci ktoré musia byt EXTRA pevné tak to zarobim tak ze to tvrdne celú pripadne až 24hodín ale to je potom doslovaNEZNIČITELNÉ
Niekde som tu pred časom čítal a už neviem kto z vás to písal, ale epoxid sa nedoporučuje. Pri prekročení nejakej teploty (relatívne nízkej) začína mäknúť. Čiže stačí, že spojka začne z nejakého dôvodu šmýkať, zohreje sa, epoxid zmäkne a obloženie je presne tam kde myslíš.
Neviem no. Som síce šikovný a ne Babette si dokážem hodne opráv a úprav urobiť sám ale na obloženie si netrúfam. To ovšem neznamená, že to zatracujem. Na nové spojky z druhovýroby nadávam, takže si nechám tiež nalepiť obloženie, ale v jednej profi firme, ktorá ich lepí. Proste keď niekto na to má prostriedky a technológiu tak sa nebudem s tým doma trápiť a miešať elixíry ktoré mi to s neistým výsledkom udržia.
to je pravda ked máš tu možnost tak nieje čo riešiť ale kedže oco vyrába nože a týmto sajrajtom lepí rúčky a podobne tak som si chcel vyskúšat nalepiť to obloženie prve čo som spravil sadol na babu a poďmeho do prvého autoservisu prídem opýtam sa či majú nejaké staré obloženia samozrejme tam vzadu vyber si pozerám a cela velikánska prepravka ... tak som si vybral doma hodil do zveráku odpílil aký kus potrebujem nalepil a odtedy sami to zapáčilo a ktomu bude smerovať aj dalšia moja téma ktorú sa chystám založiť
Ok, budem sa tešiť na článok . Ja si nechám obloženie nalepiť, poriadne to preverím kilometrami a potom dám vedieť, či repasovanie čeľustí vrelo odporúčam, alebo vrelo neodporúčam .