Stránka 1 z 1

Problém s řazením a spojkou

PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 8:56:36
od Krysa
Zdar, než se dostanu k tomu s čím je problém, napíšu s čím není!

Spojky na hřídeli motoru jsou OK a mají nové ale zaběhlé obložení a nikde není nic mastnýho. Obložení na řadící spojce vypadá OK. Výkon motoru je OK.

Nicméně: nahoru to řadí normálně, dolů v kopci blbě. A navíc po delší jízdě se zdá, že to na dvojku klouže a navíc se prodlouží doba přeřazení z 1 na 2. Čumím na to jako vrána do kosti, protože s tím jsem se za 10 let nesetkal.
Typnul bych že se dejme tomu něco zamastí, ale ono nic mastný není (kromě ceny za opravu v opravně,...) když to rozdělám.

Co vy kdo na to?

Krysa

Re: Problém s řazením a spojkou

PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 11:13:22
od Starec
Vymeniť gufero v ozubenom bubne a tak isto O krúžok. Znova odmastiť a malo by to ísť. Prípadne skontrolovať vonkajší aj vnútorný unášač, či sú dosadacie plochy hladké a nepoškodené.

Re: Problém s řazením a spojkou

PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 18:46:26
od heslar
Suhlasim zo starcom. Ono dosadacie plochy na styku vonkajsi unasac - celuste spravia vela, teda najme pri podradovani, ak su uz tie plochy opotrebovane, tak to nepodraduje tak ako by malo.

Re: Problém s řazením a spojkou

PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 20:11:27
od PetrT30
Tak tohle mi dělalo teď na 210 co jsem koupil pro mojí paní. Na těžkých čelistech byly vyběhané unašečě. Investice do 200kč

Re: Problém s řazením a spojkou

PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 10:15:57
od Krysa
Starec píše:Vymeniť gufero v ozubenom bubne a tak isto O krúžok. Znova odmastiť a malo by to ísť. Prípadne skontrolovať vonkajší aj vnútorný unášač, či sú dosadacie plochy hladké a nepoškodené.



Mastný to není, možná ovšem je to vyběhaný,ale dnes jsem zjistil inou věc co by to taky mohla dělat:

"ohudlává" se mi primární řemen! A to je od Goodyear... takže tohle teda není letos "good year", hi!

On dlouho někde ležel a nevím jak dlouho... ač byl nepoužitej. Takže to vypadá, že už i tak za moc nestál, a je možný že i on prokluzoval.

napřed ho vyměním a asi až pak něco (hrůznýho) uvidím... Krysa

Jinak mám na půdě ještě jeden motor kde ta spojka (řadící) vypadá líp. Ovšem tohle jsem nikdy nesundával a vím prd jak neb v instrukční knížce jsou o tom tak dva řádky... a stahovák na tohle asi není, že...

Re: Problém s řazením a spojkou

PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 10:31:52
od heslar
Tu je dielenska prirucka podla ktorej to spravi aj zaciatocnik: http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=2&t=150

Klinovy remen nepreklzuje, jedine ze by na nom boli chybajuce zuby, pokial babetta dobre slape na jednotke tak nepreklzuje. Ono pokial ide o dobry remen tak ma v sebe zatavene ocelove drotky ktore zabrania aj natahovaniu.

Cim skorej si zozen stahovak. Nestoji vela a tym ked ho budes mat uz prpraveny sa vyhnes zbytocnemu cakaniu. A na dojkovy bubon nepotrebujes stahovak ale to uz asi vies.

Re: Problém s řazením a spojkou

PříspěvekNapsal: pát čer 24, 2011 22:38:56
od vengeroff
Ja mám ten remeň tiež ohlodaný. Dokým nieje popraskaný, tak ho nemením.

Ako sa mi dostal olej ku spojkám: 1.Cez gufero v bubne 2. Cez gufero na kartri 3. Cez O-krúžok. Ja som 3. vylúčil, keďže sú tie krúžky suché. 2.-stiahnutá pružinka a trochu skrátená (niekedy sa to tu preberalo), gufero nedotlačené až k ložisku, ložisko malo veľkú vôľu, bubon s ním skákal, a to preto, lebo ho remeň ťahal na každej otáčke. Tým pádom gufero prepúšťalo olej z prevodovky. 1.-stiahol som pružinku, a nedotlačil úplne na bubon (tak akurát) a zatiaľ neprepúšťa.Tiež som si myslel, že spojky nemám mastné, pokým som sa na ne nepozrel a nepretrel ich prstom :!: