od Starec » pát kvě 25, 2012 9:58:14
Počuj, je to trocha blbá otázka, olej predsa v prevodovke za guferom je ozubenými kolečkamy roznášaný po celej prevodovke a samozrejme aj za gufero sa musí dostať. No nie? Je to logiské a každému sa to chová podobne. Preto je tam to gufero a žiadné hopsanie či skákanie babči v teréne by nemalo spôsobyť prepúšťanie gufera ak je dobré, prípadne správne nasadené, dolicované. Ale aby si mal kľudné svedomie, tak ak budeš meniť gufero, tak z druhej strany je pružinka, tá sa dá rozobrať, troska takých 3-4 mm z nej odštiknúť, znova stočiť a nasadiť na miesto. Bude o niečo lepšie tesniť. Olej sa ti može tam dostávať aj cez O krúžko ak máš vyloganú výstupnú hriadeľ, prípadne ložisko na pravej strane.
Olej dávaj len po kontrolný šrub a ešte aj potom z neho troška nahnutím odpusť, veľa oleja môže zvýšiť tlak v prevodovke ( kontrola či nie je ovzdušňovák upchatý ) a tiež je následok pretláčanie cez gufero.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....