Stránka 1 z 1

[B210] Záběr druhé rychlosti

PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2012 13:17:35
od P1s3k
Mám problém a to takovej že babeta mi začíná řadit v rychlosti 25 a plně zařadí při rychlosti 33 a to si musím ještě štelovat s plynem aby to tam vůbec skočila ta dvojka.
Když sem se díval na spojku, tak byla odmaštěná a měla drsnej povrch. Ještě bych zapoměl říct je to nová těžká spojka, kterou mám už asi tak půl měsíce.
Dočetl sem se že je dobrý do toho nastrouhat křídu, jenže já doma nemám křídu a bydlím na vesnici (nejde křída nahradit něčím jiným?).
Na kamarádové babetě když jedu tak už to zařadí při rychlosti 20 a hned tam ta dvojka skočí aniž bych šteloval nějak s plynem, jenže u mě ta spojka klouže než to zařadí a někdy tomu musím pomoct i šlapadlama aby nabrala větší rychlost a dvojka se tam zařadila.

Re: [B210] Záběr druhé rychlosti

PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2012 8:05:20
od Roman Kinčl
čelisti z druhovýroby se velmi dlouho zajíždějí. Jde o to, aby se tvar obložení čelisti sjel tak, aby dolehála co největší plocha čelisti na buben. Chce to trpělivost, a raději nijak nezasahovat do procesu zajíždění. Chce to jezdit trati, kde budeš často zastavovat a rozjíždět se a řadit. Tzn jízda městem nebo tak. Nové spojky se opravdu dlouho zajíždějí, sám mám zkušenost se svými lehkými spojkami :wink:

Re: [B210] Záběr druhé rychlosti

PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2012 14:29:30
od ridchey
mozna by pomohlo zkratit zajizdeci proces tak,ze pri sestavene spojce druhe rychlosti vlozime kus tenkeho jemneho brusneho papiru do velkeho bubnu a pritiskneme na nej celist a potocime,tak aby se oblozeni otrelo o smirgl, tak bude videt plocha,ktera opravdu zabira,eventuelne se da tak natvarovat na prumer bubnu.je to ale drbacka,musi se s citem....