od Grunt » ned pro 08, 2013 18:33:03
Jestli motor jede na volnoběh při přidání plynu, tak to vypadá na chybu ve spojce, konkrétně v rozjezdovém bubnu. Pravděpodobně něco s paknama (vydřená dosedací plocha, moc pevné pružiny, něco bránícího jejich volnému pohybu). Ty se rozevírají odstředivou silou. Jestli je to skokové připojení motoru ke zbytku soustavy, tipuju že je omezen pohyb paken v bubnu. Je tam vodící drážka a ta vede pakny při rozevírání a zároveň je segrovka zajišťuje proti axialímu pohybu. Myslím si že některá z ploch po které jsou pakny vedeny může být zarezlá a nekloužou při rozevírání hladce a až teprve když má motor dost vysoké otáčky, tak mají pakny dost síly aby se uvolnily, vystřelí, narazí do bubnu (to by vysvětlovalo to cvakání, protože když nejsou připojené všechny, tak zbylé dřou obložením o buben a zní to jak kdyby někdo bubnoval koncert s hrncema a pokličkama v kuchyni) a skokově motor připojí. Pak jede všechno jak má až do doby než zastavíš. Inspekci rozjezdové spojky bych udělal tak či tak. Budeš na to potřebovat stahovák.