Nakonec jsem se rozhodl dát tomuto problému vlastní téma. Včera jsem projel nově udělanou babettu po výbrusu, kterou jsem dával dohromady. Po ujetí deseti km jsem zastavil doma, a při pokusu zatlačit babettu do vrat jsem zaregistroval zvýšený odpor a nepěkné gumové vrzání z prostoru spojek. Proto jsem hned zasedl, oddekloval spojky a co nevidím, všude byly chomáčky jemně nastrouhané gumy z řetězu - ten byl z vnější strany obroušený. Spojky a čelisti jsem vyčistil, při tom zkouknul obložení - pomalu si po výměně sedá, zatím jde po malých plochách, ale tím to není. Kontroloval jsem si sesazení spojek, a nic mi tam nechybí. Z druhé strany jsem motor nerozebíral. Mimo tohoto jsem si všiml dvou věcí - druhý (řadící buben) má i po utažení vůli - lze s ním jakoby mírně kývat do stran (či nahoru a dolů - je-li libo), a druhá věc je, že osa na které sedí tento buben jde s nějakou vůlí cca 2mm popotahovat sem a tam (ven nebo do motoru). Předpokládám že nějaká vůle tam být má, ale jaká. Vlastně těch detailů je víc - řemen před sundáním byl na menším kole spojek jakoby úplně ven, rozuměj nebyl vystředěný, směrem do motoru byly nějaké 3-4mm volného místa na ozubeném kole, a taky je vymačkaný unašeč - tohle http://www.motokramek.cz/dily-babeta-mo ... 0unasec-t/ a nebo to kam zapadá, při složení mi přijdou jakoby vymačkané mezery v těch výběžcích (musím se na to znova v klidu podívat).
Prosím o radu, čím by mohlo být to obrušování řemene, prohledal jsem celé fórum, jeden člověk už ten problém taky měl, ale jak to tak bývá, buď ho nevyřešil, a nebo jen nenapsal jak ho vyřešil. Setkal se s tím už někdo z vás?