Stránka 1 z 1

Zámněna spojek

PříspěvekNapsal: úte bře 06, 2007 13:02:12
od roadrunner
Nazdar odborníci, nějak se mi potento spojka na 210kovy babete a mnam moznost polevnu sehnat babettu 207 tusim jednkvalt, budou ty spojky mezi sebou pasovat? Dík za rady..

PříspěvekNapsal: úte bře 06, 2007 21:38:04
od kozenooo
nebudu :!: , 210 ma spojku uplne inu o moc lepsiu, 207 mala so spojkami problemy v jednom kuse to bolo treba odmastovat

PříspěvekNapsal: stř bře 07, 2007 19:35:31
od Jenda
Pokud se jedná o starší verzi B207 s plochým světlem a bez tachometru /výroba tak 1981 - 87/, tak ne. Zde byla pouze jedna odstředivá spojka na klice, jinak rozměrově řešená. Pak se prodával modernější typ jednokvaltu vizuálně totožný s B 210, /asi okolo rolu 1991 - 92/ zde by možná pasovala rozběhová spojka /jednička/ a to ještě bez jakékoliv záruky. Ale není problém koupit spojky komplet včetně bubnů a čelistí. Pouze se důrazně vyvaruj plastovýho bubnu dvojky s plechovou vložkou. Je to nepředstavitelná sračka. Když to budeš kupovat, tak vše poctivý železo. A pokud možno těžký čelisti. Když tyto seženeš fézovaný z jednoho kusu, nikoli nejtovaný z pechů /jako jádro transformátoru/, tak lze hovořit o velikým štěstí. Občas se na ně narazí, ale ne vždy. Mám dojem, že je už nikdo nedělá. Většinou je vyhrabe prodavač jako dlouho ležící zapomenutej kus někde ve skladě. Tyto čelisti se vyplatí po sjetí nevyhazovat a nechat znova nalepit fíbrový plošky. Nejtovaný většinou sjetí nepřežijí, nový jako ND jsou vyloženě z bláta, vykloktají se díry pro čepy a spojka pak mlátí a řadí nepřesně. Sjet a zahodit.

Ještě k plastovýmu bubnu:
S tímto bubnem si zaděláš jen na problémy, v lepším případě lze uzavírat sázky kam daleko dojedeš a kde tě to nechá. Vložka se většinou vyhřeje a utrhne, nebo praskne buben v místě zalisování na hřídel, v horším případě stržená vložka se zmuchlá a zkroutí a rozseká celou jinak zdravou spojku na mraky...

PříspěvekNapsal: čtv bře 08, 2007 10:03:56
od milda
Jenda píše:Ještě k plastovýmu bubnu:
S tímto bubnem si zaděláš jen na problémy, v lepším případě lze uzavírat sázky kam daleko dojedeš a kde tě to nechá. Vložka se většinou vyhřeje a utrhne, nebo praskne buben v místě zalisování na hřídel, v horším případě stržená vložka se zmuchlá a zkroutí a rozseká celou jinak zdravou spojku na mraky...

Loni jsem si buben objednal přes internet a přišel mi ten plastový. Vůbec jsem netušil že takový existuje a od té doby marně sháním kovový. Ten plastový mám namontovaný a zatím jezdím, ale moc důvěry k němu nemám. Takže pokud někdo víte kde kovový buben na dvojku koupit, pište. Díky

PříspěvekNapsal: sob čer 16, 2007 9:08:34
od Starec
Ak si to ešte nezohnal skús
Kód: Vybrat vše
http://www.sim-ba.sk/
po dohode posielaju tovar aj do CZ.

PříspěvekNapsal: sob čer 16, 2007 12:56:08
od ben
Pak se prodával modernější typ jednokvaltu vizuálně totožný s B 210, /asi okolo rolu 1991 - 92/ zde by možná pasovala rozběhová spojka /jednička/ a to ještě bez jakékoliv záruky

tutu babcu som mal! v papieroch ma napisane typ 215, rozbehova a startovacia spojka su identicke s b210 ale radiaca spojka-na 215 je tam len duty bubon bez celusti navareny na vystupny hriadel, vo vnutri prevodovky nic nie je iba vystupny hriadel a tento typ babety nepotrebuje prevodovy olej!
je sice slabsi na rozbeh aj na maximalku, ale vdaka absenci radiacej spojky je to takmer uplne bezporuchove!

PříspěvekNapsal: sob čer 16, 2007 14:00:23
od Mr.babetta
Jenda píše:Pokud se jedná o starší verzi B207 s plochým světlem a bez tachometru /výroba tak 1981 - 87/, tak ne. Zde byla pouze jedna odstředivá spojka na klice, jinak rozměrově řešená. Pak se prodával modernější typ jednokvaltu vizuálně totožný s B 210, /asi okolo rolu 1991 - 92/ zde by možná pasovala rozběhová spojka /jednička/ a to ještě bez jakékoliv záruky. Ale není problém koupit spojky komplet včetně bubnů a čelistí. Pouze se důrazně vyvaruj plastovýho bubnu dvojky s plechovou vložkou. Je to nepředstavitelná sračka. Když to budeš kupovat, tak vše poctivý železo. A pokud možno těžký čelisti. Když tyto seženeš fézovaný z jednoho kusu, nikoli nejtovaný z pechů /jako jádro transformátoru/, tak lze hovořit o velikým štěstí. Občas se na ně narazí, ale ne vždy. Mám dojem, že je už nikdo nedělá. Většinou je vyhrabe prodavač jako dlouho ležící zapomenutej kus někde ve skladě. Tyto čelisti se vyplatí po sjetí nevyhazovat a nechat znova nalepit fíbrový plošky. Nejtovaný většinou sjetí nepřežijí, nový jako ND jsou vyloženě z bláta, vykloktají se díry pro čepy a spojka pak mlátí a řadí nepřesně. Sjet a zahodit.

Ještě k plastovýmu bubnu:
S tímto bubnem si zaděláš jen na problémy, v lepším případě lze uzavírat sázky kam daleko dojedeš a kde tě to nechá. Vložka se většinou vyhřeje a utrhne, nebo praskne buben v místě zalisování na hřídel, v horším případě stržená vložka se zmuchlá a zkroutí a rozseká celou jinak zdravou spojku na mraky...


rád bych se zeptal,v čem sou ty težký čelisti lepší než lehký? Já teda zatim ani nevim jaký na babettě mám,protože my za prve nejde povolit ten šroub co drží ten plechovej kryt a za druhý mi to řadi vcelku dořbe takže na to zatim prdim.............ale vysvětlete mi to v čem sou ty jaký čelisti lepší.Díky moc. :!: :!: :!: :!: :D

PříspěvekNapsal: stř čer 20, 2007 0:28:01
od Mr.babetta
Lidi odpovíte mi prosim někdo?? Já bych se rád zase přiučil něčemu novýmu

PříspěvekNapsal: pát čer 22, 2007 13:49:56
od Woozie
mna by to tiez v celku zaujimalo.... ale tipujem ze rozdiel moze byt napr. ze lahke celuste ti skor zaradia tazssi prevod lebo odstrediva sila ich skor roztiahne. tazke zase naopak. Nehovorim ze je to tak, neviem,iba tipujem