Stránka 1 z 1

začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: stř úno 15, 2012 21:50:02
od erichd
Zdravím lidi,
před lety jsem koupil o známého babettu za pár stovek. Byla sotva pojízdná, párkrát jsem se projel, narodili se mi kluci a uklidil ji do sklepa. Teď bych ji chtěl dát pořádně dokupy, abych v létě mohl na tom zmizet od utírání prdýlek třeba k vodě, na menší nákup atd. a mohl ji časem nechat dětem jako první motorku na naučení. Poraďte prosím s čím nejlépe začít, na co si dát bacha a kde se dají nejlépe sehnat náhr. díly - co jsem se naposledy vrtal ve fichtlu je bratru nejakých 15 let:) Prvně bych se asi pustil do motoru. Pamatuji si, že starty byl pěkný tělocvik - asi 20 minutové trápení, než to chytlo a po nějaké hodince stydnutí zase nanovo a že to dvojku zařadilo, když byla jednička vytočená pomalu doruda, povolit lehce plyn a pak tam po dlouhé době se zařadila. A to jsem musel jet už pomalu z kopce:) Pak bych ji celou rozebral, vybrousil a dal ji do laku. Takže prvně bych šel po tom startování. koupil bych nový výfuk(zevnitř už je total) a koleno, komplet sací filtr, přetěsnil karbec a koupil nové trysky. A napadlo mě ještě zkontrolovat válec a pokud bude ok, tak se zkusit poradit a koupit novou pístní sadu. je tady v tom postupu něco, na co dát pozor? díky

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: stř úno 15, 2012 22:08:38
od erichd
.

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: stř úno 15, 2012 22:09:16
od erichd
.

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: stř úno 15, 2012 22:27:45
od erichd
našel jsem tento karbec. napadlo mě, než zkoušet oživit ten starý s nejasným výsledkem, jestli nekoupit tento. tedy pokud to s ním bude spolupracovat..? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbu ... ni222.html

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: stř úno 15, 2012 23:36:23
od dzidzi10
Mam tento karbec na babettke 3 roky, a nemozem nanho povedat ani len jedno zle slovko...Sice sa ti trosku zvysi hlucnost motora ale inac super.... Ale ked ti ide ten stary tak sa ti to neoplati lebo su uplne rovnake, lysia sa len tym ze na dell orto sa neda nastavit zmes paliva, je tam iba sroba na nastavenie otacok motora :)

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: čtv úno 16, 2012 15:28:27
od PetrT30
Určitě bych dal komplet nové simerinky a ložiska.
Ten karbec bych nejdříve celý vyčistil a až potom bych spekuloval nad novým. On když je nastaven tak jak má být tak je bezproblémový. Ale né každýmu se to podaří :D
Když už bych to měl rozpůlený tak bych dal i novou volnoběžku = je to investice navíc, ale budeš mít čistý svědomí, že uvnitř je vše OK.
Výbrus udělat dle nynějšího opotřebení - hranka na konci válce nebo jiné šrámy ve válci.

Doporučení - nejdříve udělej motor a pak se vrhni na lak. Z vlastní zkušenosti vím, že ladit motor na moto s novým lakem je zralé na opravy laku.

Držím palce a dej vědět jak pokračuješ.

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2012 1:08:43
od shakal
Můj názor je, než dát 800 za karbec, tak radši sehnat karbec z pionýra a dát si práci s kolenem. Jede to o hodně líp.
Jinak ať se rekonstrukce daří a ať babka slouží.


shakal

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2012 18:17:39
od luk5555
a nebude to potom mať väčšiu spotrebu?

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2012 18:22:13
od shakal
když se dobře nastaví tak ne ..není potřeba jezdit na plný plyn, takže spotřeba zůstává +- stejná ...aspoň podle toho jak to funguje u mě

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2012 18:25:26
od luk5555
jasné, netreba jazdiť ako blázon... :D ale myslím že má väčšie trysky - ten z pioniera, či?

Re: začínám s rekonstrukcí 210-tky

PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2012 18:48:34
od shakal
jasné, má větší trysky