Tak už se rozjela .... s menší tryskou. Jede to docela solidně ve vyšších otáčkách (bez helmy a s přední kotoučovkou na štěrku mám strach), ale problém mám s rozjezdy a mírným stoupáním. Rozjezd zní jako by tam byl dvourychlostní motor . Při rozjíždění je znát, že sílu má, ale než překoná určitou mez otáček tak se motoru (nebo spojce?) nechce po té otáčky na chvilku mírně klesnou a ihned vystoupají a jede to. Zatím si nedokážu vysvětlit jestli je problém ve spojce nebo v převodu rozet... nebo v něčem jiném.
teď budu chvíli stát - válec půjde na výbrus + musím objednat jednokr. píst a další blbosti. Doposud jsem jezdil na starém pístu s novým čepem, který si udělal v pístu vakl cca 0,5mm Pak zkusím dát dopředu 11ti zubový pastorek vlastní výroby, jelikož nelze sehnat (ozuby jsou z fichtla vnitřek z babetty 207). Snad se zlepší ty rozjezdy a nebude to znát na rychlosti. Vzadu mám 32.
hlavně na upravený válec to chce tvrdší pružinky do spojky, já na 207 jezdím podle Fajn-Toma pružinky z brzd a je to paráda edit: tak koukám že tvrdší pružinky máš
Dnes jsem si byl pro výbrus a hned se pustil do práce. Doladit píst aby seděli přechody přepoušťáků a upravil jsem spalovací plochu pístu. Vše jsem skompletoval a zjistil jsem, že se mi zastavuje píst o hlavu tak jsem jí musel trochu upravit. Nicméně se mi dnes nepodařilo dostat z motoru pravidelný chod. Motor ze chová úplně jinak než z dvoukroužkem. Zkusím laborovat s tryskou, předstihem (zkusím co nejvyšší) a možná jinou svíčkou. Zkusil jsem N14C a beze změny. Změna hlavy mě nemine. Mimo jiné přišli mi doklady a doplnil jsem světýlka