Stránka 4 z 5

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: pon srp 26, 2013 21:02:11
od kolos
Jestli nastaruješ, ale po přidání plynu se nerozjedeš, nebo rozjedeš jen když to rozšlapeš, tak máš špatnou volnoběžku, nebo vyskočenou segerovku na výstupní hřídeli. vyskočená segerka se dá snadno diagnostikovat tak, že po nastartování před pokusem o rozjezd, na chvíli babettu hodně nakloníš na levý bok.

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: úte srp 27, 2013 11:58:52
od Ozzy
6v 15w halogenku ve předu a normální žárovku v zadu.

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: pon zář 09, 2013 17:30:32
od Ozzy
Tak konečně jsem se finančně zmohl a koupil jsem předlohovou hřídel která jak si byla v řiti. Do budoucna s babčkou chystám pár vylepšení jako přídavný světlo, lepší teploměr a už zmiňované hodinky které pořád odkládám. Rád bych ještě na konci sezóny jel s kamarádem na Babettách do Prahy a příštím rokem se Babetta může těšit k Baltu.

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: pon zář 09, 2013 20:22:34
od ridchey
prekontroluj si tu volnobezku, ja si ji musel dodelavat , bo se zajednak nevesla do tech mosaznych futer,a za druhak ma kdesi ovalitu pri soustruzeni,protoze kdyz jsem ji zkusmo vlozil do kartru,tak pul otacky sla volne,a pul kdesi drhla, a po zahrati to bylo jeste horsi.....

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: pon zář 09, 2013 20:30:26
od Ozzy
už ho jí tam mám a je to paráda krásně to funguje krásná soustružnická práce, jelikoš mám tátu soustružníka tak jsme to pořizovaly raději spolu aby jsme věděly kvalitu obrobku a do motoru to padlo jak prdel na hrnec takže jsem rád že mi to teď bez problému funguje ale do budoucna koupím ještě nový gufera a pak budu spokojenej, ale vylepšování bude takže to tady sledujte bude to zajímavý a možná se to bude někomu i líbit

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: pát zář 27, 2013 21:43:28
od Ozzy
Tak dneska další menší problém s mojí babčou pořád něchce chytat na našlápnutí sviňa obložení je ani ne půl roku starý a to jsem ho dával měnit všude a gufera jsem měnil před 4 dny jaká je pravděpodobnost toho že by mohlo bejt obložení už sjetý nebo to že gufera co jsem koupil jsou buď na prd nebo špatně daný? :D

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: pát zář 27, 2013 22:43:45
od kolos
Zmiňuješ čelisti i gufera, ale problém je jaky? Když šlápne, tak se motor pořádně protočí, ale nechytne a nebo spojky proklouznou?

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 9:26:03
od Ozzy
kolos píše:Zmiňuješ čelisti i gufera, ale problém je jaky? Když šlápne, tak se motor pořádně protočí, ale nechytne a nebo spojky proklouznou?


šlápnu po očištění hnedle babetta chytne chcípnu jí nechám 2 minuty odpočinout a už se to prosmekává, takže způsob jak babattu startuju je ten že jí sundám ze stojánku a rozšlapu jí na ulici

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 9:52:15
od kolos
Sundej plastovy dekl ze spojek a na stojan pomalu prošlápni a koukni jestli se při tom šlápnutí točí řemen. Může to totiž prokluzovat i v bubnu kde se řadí dvoja.

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 16:16:10
od abo
S tými radiacími čeľustami som sa naužíval hodne. Pozri ten remeň.

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 19:54:16
od ridchey
dulezite taky je,nemit ty male startovaci nasazene obracene.....

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 21:55:01
od Ozzy
Tak jsem to dneska sundal abych zjistil co s tím je, nikde "nechčije" olej gufera jsou v OK stavu a to jak u startovacích tak i u řadících čelistí. Na poprvé jsem to nastartoval pak jsem to chcípnul a šup ho zase se to prosmekávalo ale prosmekávají se řadící čelisti. Jaká je pravděpodobnost že po 3 000km najetých za prázdniny se ty pakny odřou do míry kdy už málo kdy fungují, když jsou ani ne 8 měsíců starý a lepený od feroda. Ptal jsem se dědy a říkal že to je kravina. Jakej je váš názor lidi?

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 22:52:01
od kolos
Víš co, ony ty pakny nemusí být ještě vůbec opotřebované, ale může ti tam špatně fungovat překlápění unašečů a rozevírání čelistí. V řadícím bubnu se totiž při každém ubrání plynu a přechodu do brzdění motorem, děje to samé jako při startu. Překlopí se regulační unašeč a zatlačí silou na pakny. Jenže když jedeš tak už pakny na buben tlačí i odstředivá síla, kterou při startu ještě nemáš. Pokud ti dvojka řadí dobře, tak s obložením problém nebude a zaměř se na stav unašečů, jestli nejsou omačkané. Chce to prostě vysledovat proč to na čelisti pořádně netlačí. Ono jen to slepě vše poměnit za nové, taky nemusí být zrovna výhra, když víme, co druhovýrobci dokážou do prodeje vypustit.

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: sob zář 28, 2013 22:52:40
od Pat
ja mam novy radici celisti, od ledna najeto 3400 a furt slapou naprosto v pohode, takze timhle to urcite nebude...
Zkus si precist moje vlakno v mym profilu, kde se zminuju o lehke uprave radicich celisti a pak dej vedet jestli to pomohlo :)

Re: Moje Babetta, moje záliba

PříspěvekNapsal: pon zář 30, 2013 19:37:52
od Ozzy
Tak jsem to dneska rozdělal a žádnej olej nic jenom v obouch bubnech byl takovej stříbrnej prášek typnul bych to na nějakej sajrajt z paken no očistil jsem to acetonem a šup ho napoprvé jsem to nastartoval lehce a na po druhý jsem to zase musel rozšlapat protože se to smekalo