Čaute !
Včera sem dovezl (35 km
) po dlouhé době M210ku, v modré barvě. Koupil sem ji jakš takš schopném stavu, alé má plno věci, co je třeba doladit, nejlepe koupit druhou na ND
. Jsem začátečník, tak se teprv učim co jak na tom funguje, řazení je OK tak sem spokojen. Jsem student takže to budu mít na lítaní místo auta do okolních dědin, kámoše sem do toho popohnal tak maji taky. Zde vypíšu závady :
Teče karburátor ( co jsem zde četl tak to bude nejspíš plovák, ale kapky se tvoří na nejnižším místě toho černeho plastu na karburatoru)
Přední vidlice s řídítkama je šibnutá. Přijde mi že pravá vzpěra je vyhnutá takže na rovnice mam řiditka trošku do prava(bude se sjíždět lavá strana přední pneu)
Skače ručička tacho(na kole je náhon promazany, vytahl sem jej a byl od vazelíny)
Šlapatka maji axiální vůli + oz. kolo je tež ohle(i levé šlapatko takže bych to viděl na to, když se to startuje nohou)
Přední světlo málo svítí ( majitel prej dal dozadu 12V at se to nepáli)
Za tepla to nedrží volnoběh(když nastavím šroubkem tak je zase moc velký volnoběh a má to tendenci jet z místa)
Madlo plynu není nijak jištěno proti vysunutí takže mi sem tam zustane ta rukojet v ruce i s lankem, lanko se někdy zadrhava tak to chce trošku přidat a pak se vrátí)
Jinak studené to chytlo i na stojanu, teple to musím rozjet asi 5-8 metru
Majitel mi říkal že nechal dělat výbrus, ale ojniční čep má malinkatou vuličku, že přiště to prostě bude chtit upravit až se to rozhodí. Dále říkal že tam je nějaká jiná cívka či tyristor, nějaká lepší, vyfotil sem jej. Dále sem zjistil že tam mam palivový šlauch jak u hasičů, nemám to skrátit ? Ten filtr na te hedici je nějaky tuning ?