Stránka 1 z 1

Moja krasavica 215

PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2008 11:01:59
od Milos
Obrázek
Obrázek

uprava cievky

PříspěvekNapsal: pát kvě 09, 2008 11:04:07
od Milos
:D
Obrázek

:)

PříspěvekNapsal: pát kvě 09, 2008 21:42:42
od LADAIII
Ten kondik je fakt originalni :)
CIm se vlastne lisi 210 od 215 ?
Jinak v ty popisce dole tech 300km, to je dojezd na plnou ? A kolik bezne jezdis do rezervy ? A jeste by me zajimalo, taky ma u tebe vliv na dojezd stav v jakem mas pist, hlavu? Myslim karbon.. Diky za odpovedi.. :)

PříspěvekNapsal: sob kvě 10, 2008 0:06:10
od milda
Taky by mně zajímalo čím se ty typy liší, už se to tu někde jednou probíralo ale bez valného výsledku. Já na moji 210 krom toho že nemám prostřílenou nádrž :D a indukčku RedBull vidím jen ten rozdíl oproti tvoji fotce že máš klakson, ten já nemám. A indukčku jako takovou nemám vlastně vůbec, protože na mé Babettě je schovaná v JTZ.

PříspěvekNapsal: sob kvě 10, 2008 8:56:46
od Milos
215 je s tym rozdelom ze ma iba 1 rychlost. Je to akokeby si mal na dvojrychlostnej iba dvojku. Pohladom na motor nemas sancu zistit ci je to 210 a ci 215. Rozdiel je vidiet ked zhodis lavy kryt spojky. V tom velkom bubne niesu radace celuste, je iba plny zvareny.

Tych 300km to je celkova vzdialenost co moj motor ma nabehane. Ten moj 215 motor som vymenil za novucicky 210 lebo 215 nieje stvorena do kopcov (na 215 smyka spojka v prudkom kopci).

A po karbone v motore nieje ziadna stopa. Vyzera to ako nove lebo nelejem do benzinu M2T ale taky cerveny olej do motorovych pil co ma vlastnost odstranovat karbon z motora.

A ten klakson to je vec rocniku vyroby. Na tych neskor uz boli.

PříspěvekNapsal: ned kvě 11, 2008 9:08:12
od LADAIII
No 300km je malo na zakorbonovani (pokud tam opravdu nelijes M2T olej .. :)
Jinak neco jinyho je co se pise na obalu od oleje a neco jineho je skutecnost, to ze olej rozpousti karbon pisou snad u kazdeho ktery mi prosel rukoama, skoro bych dal ruku do ohne ze i u M2T,ale mozna kecam. Ted na nej momentalne jezdim,tak se pak muzu podivat jak budu nalivat..

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 22:07:48
od Milos
Na starom motore co bol totalne zakarbonovany to upne rozpustilo karbon a este rozpustilo aj ten zapeceny vo vyfuku. Potom son ho len "vylial" z vyfuku a bol cistucky. Nemozem ten olej vynachvalit :!:

PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 12:01:24
od migay
Já taky liju do své betky olej do motorových pil, a to v menším poměru než je standartně u klasiky M2T... a je zelený. tož spokojenost.

PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 16:19:28
od LADAIII
A co to bylo za olej ? (ten cerveny), ja jednou koupil zelenej, tusim Husquarnu a karbon se delal,ale mnohem mene..

PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 21:26:00
od Milos
Je to STIHL olej do motorovych pil, krovinorezov... Ked zhodim hlavu tak hlava, valec a piet je presne taky ako novy z predajne (hodim neskor foto). A sviecka je krasne vypalena tak docervana. Nic viac ku tomu oleju neviem len to ze som ho kupil tam kde maju mot. pily a liter bol za 250Sk.
presne tento: http://www.merkuriaartes.cz/UserData/im ... 89_big.jpg

Re: Moja krasavica 215

PříspěvekNapsal: ned lis 27, 2011 19:06:26
od Martin555
Jak jsi spokojeny s 210kovim motorem?Je to lepsi nez 215?nebo ne.Mam 215 a asi to predelam :wink: