aha, tak to potom jo, když je pěkně vypálená n17c tak 19c by možná byla moc teplá, aby neměla samozápaly. U Babetty sem se s tým teda nesetkal, ale u pionýra je to naprosto běžné
Jinak dnes jsem rozebiral predni svetlo. Uvnitr bylo vse v poradku... a byla v nem zarovka 24v21w Ted otazka jakou zkusit k tomu jako kombinaci? Sufitku 24v 10w?
To je opravdu tak jednoduchy ze odpojim jeden svetelnej pol na statoru a bude vse v pohode?? Jdou nejak promerit jednotlivy poly kolik kterej dava abych vedel jakej vyradit?staci jen odpojit nebo se musi sundat komplet dolu? Na volnobeh mi brbla do zadni lampy tu a tam 6v...ppak to skoci na 20v... na volnobeh jsem tam zahlidnul i 40v... a jak pridam tak se to pohybuje od 40ti vejs i 100 jsem tam dneska zahlid:-D
V tom je právě ten problém, že běžný digitální multimetr reaguje na okamžité změny napětí ne zcela korektně, takže výsledek často neodpovídá skutečnosti. Ideální je opravdu osciloskop, nejlépe s grafickým výstupem (tiskárnou), ale to je bohužel o jiných penězích.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Aha... osciloskop nevlastnim a i kdych ho vlastnil tak o tom nevim:-D jelikoz nevim co to je:-D Nebo takhle... vim ze to existuje ale nikdy jsem to nevidel:-D Tak ted zpatky k tem civkam... Jakou svetelnou vyradit? Staci pouze odpojit nebo ze musi kompletne odmontovat?