Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...
	Moderátoři: IGI, milda, DRN
	
		
		
			
				
			
			
			
od ic3d3m0n » pon črc 23, 2007 16:05:14 
			
			Tohle sem nasel na strankach 
http://www.volny.cz/romixx/cestovani/Z500.htm :
Začali jsme laborovat s předstihem. Protože se původ motoru datuje do osmdesátých let, je motor navržen na spalování benzínu od 90 oktanů. Já tankuji 95 a více, předpokládali jsme, že motor bude potřebovat více času na prohoření ušlechtilejší směsi ve spalovacím prostoru. Předpoklad se potvrdil. Se zvyšujícím se předstihem se zvyšovaly hodnoty HP a Nm a křivky se krásně vyhlazovaly. Vliv předstihu přestal být patrný při 62 koních a 52,27 Nm. S tím jsme také ladění kawasaki ukončili.
.
Myslíte, že by to mělo nějaký vliv i u Babetty ? Ta Kawa ma 4T motor, ale jak je to u 2T motoru ?
 
			
		 
		
			
			- 
				ic3d3m0n
			
 
			- Pokročilejší...
 
		-  
 
		- Příspěvky: 12
 - Registrován: stř črc 04, 2007 20:50:56
 - Bydliště: Opava
 
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
				
			
			
			
od SETTY » pon črc 23, 2007 19:42:51 
			
			u dvojtaktov to platí tiež ak chceš tankovať palivo s vetším oktánovým číslom musíš mať aj vetší predstih a hlavne vetší kompresný pomer.
			
		 
		
			
			- 
				SETTY
			
 
			- Pokročilý diskutér...
 
		-  
 
		- Příspěvky: 47
 - Registrován: pát led 05, 2007 20:26:49
 - Bydliště: Jasna SVK
 
		
	
		
		 
	 
	
	
	
	Zpět na Motor
	
	Kdo je online
	Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník