podfukuje pod hlavou ale šíleně

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod Citr0nik » čtv dub 28, 2011 20:49:50

tlak ? plyny ?? . sak do vyfuku ? ...
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod caja007 » čtv dub 28, 2011 21:00:45

Citr0nik píše:tlak ? plyny ?? . sak do vyfuku ? ...

No jo sale fajn-tom řikal že tam nacpal nýt..

jo a to ser vážně dá koupit to těsnění na ten dekompresor?? já že sem takovou obu přemejšlel čim to utěsnim :D :mrgreen:
caja007
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: čtv dub 07, 2011 14:42:04

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod Citr0nik » čtv dub 28, 2011 21:31:49

no je take tesnenie .. ako si vyrabal . nevsimol som si aky je to matroŠ ale maju ho na www.fichtlkramek.cz a ja nevem aky nit .. v zivote som nedrzal hlavu z motora 207 aj ked mam babettu 207 :D :D
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod Fajn-Tom » čtv dub 28, 2011 21:35:27

směs odcházela mezi hlavou a válcem. Měl jsem kvůli zabrušování hlavy trochu ubroušenej ten výstupek na válci
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod Citr0nik » čtv dub 28, 2011 21:38:03

jaj tade ?? .. sak ale to je strata kompresie ?? a zmes ?? to ti potom neslo tak ako malo ??
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod Fajn-Tom » čtv dub 28, 2011 22:16:00

ztráta komprese byla, když se otevřel dekompresor, ale to je taky jeho účel
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod Citr0nik » čtv dub 28, 2011 22:21:17

ved hej a na keru p.. sa tam daval ?? .. sak mohli tam dat chcipak hned . ?? ..
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod caja007 » pát dub 29, 2011 14:18:34

Citr0nik píše:ved hej a na keru p.. sa tam daval ?? .. sak mohli tam dat chcipak hned . ?? ..

Jj taky si řikam svatej chcípák na 210..
caja007
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: čtv dub 07, 2011 14:42:04

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod Citr0nik » pát dub 29, 2011 20:31:29

ja mam 207 a chcipak mam .. :D :D eehM .. :) bo mam hlavu a valec z 210 ... :D
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod PetrT30 » pát dub 29, 2011 21:06:48

Citr0nik
Hele už jsem se tě chtěl dávno zeptat. Měnil jsi i ojnici, když jsi dával píst + hlavu + válec z 210tky?
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod Citr0nik » pát dub 29, 2011 21:23:58

hej hej .. daval som nove .. nahodne som kupil prvovyrobu od znameho za 20€ .. :D takze hned som to bral .. :) jj menil aj to .. pojde uz na 1.vybrus :)
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod caja007 » sob dub 30, 2011 9:05:02

Citr0nik píše:hej hej .. daval som nove .. nahodne som kupil prvovyrobu od znameho za 20€ .. :D takze hned som to bral .. :) jj menil aj to .. pojde uz na 1.vybrus :)

A kdybych vzal normáln jenom hlavu z 210 a dalk jí na 207 tak mi to asi bude narážet do hlavy což??
caja007
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: čtv dub 07, 2011 14:42:04

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod martin110r » sob dub 30, 2011 9:28:28

Caja007: Skontaktuj sa s Ďurom. On má Babettu 207 a na nej valec 210. Ovšem ako to poriešil, to už ti najlepšie povie on sám, toto fakt neviem.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod Citr0nik » sob dub 30, 2011 9:41:09

hej hej buchalo ma to trosku ine parametre .. sekalo to a neslo volno ale tak nepravidelne sekano takze viac som neriesil ako vsetko nove ... :)
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: podfukuje pod hlavou ale šíleně

Příspěvekod hugo » sob dub 30, 2011 10:40:11

CitrOnik: nie je celkom jasné o čom píšeš. Babetta 207 aj 210 majú rovnaké vŕtanie aj rovnaký zdvih motora, takže nie je potrebná ani výmena ojnice ani ďalšie zásadné zásahy a zmeny na motore. Pokiaľ si mal problémy a niečo ti tam búchalo či klepalo, malo to zrejme inú príčinu.
Osobne nevidím dôvod ponechávať na babette 207 valec ak sa použije 210 hlava. Jediným dôvodom môže byť snaha šetriť na nesprávnom mieste. Valec 210 má inak riešené kanály, je výkonnejší a má lepšie chladenie. 210hlava na 207 valci bude vyzerať ako päsť na oku. Žiaľ valec s vložkou je dosť nepresne dopasovaný, takže ak aj sa nerobia ďalšie úpravy je vhodné aspoň zlícovať prechody kanálov.
Sám mám namontovaný valec a hlavu 210 na 207kovom agregáte a je to v pohode. Samozrejme oboje je upravované, ale to kvôli výkonu a nie preto, že by valec, či hlava nesadli. Jediným problémom sú väčšie vonkajšie rozmery rebier valca a hlavy, čo má za následok, že sa nevojde na pôvodné miesto indukčná cievka a musel som odrezať aj časť jej držiaka na ráme.
Okrem toho bol problém s umiestnením pôvodného babeťáckeho karburátora na rozmernejší 210 valec, kedy 207 rám už znemožňoval zapojenie plynového lanka do karbecu, keďže tento bol umiestnený vyššie. Riešením je buď odrezanie časti rebra z valca a tým zníženie uloženia karburátora, alebo vyrobenie nového kolena s prírubami pre uchytenie karburátora.
Ja som volil druhú variantu, koleno som vyrobil z medenej kúrenárskej trubky priemeru 18mm so svetlosťou 15mm. Kto používa neupravovaný karburátor s difúzorom 12mm tomu stačí použiť trubku o priemere 15mm so svetlosťou 12mm.
hugo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: stř úno 09, 2011 16:53:31
Bydliště: Košice

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků