Stránka 1 z 1

Problém s nastartováním

PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2007 20:05:25
od Ondrassek
ahoj lidičky, tak dneska mi babetta jaksi odešla a potřebuji Vaši radu. Jel jsem, vše ok a najednou to chcíplo a hotovo. Jelikož už to byo kousek, tak jsem dotlačil domů. Najel jsem bez jediného opavování bezmála 800 km. Doma jsem rozdelal prevodovku. Buben levy i pravy ok. Levy je novy, startovací a spouštěcí čelisti také i 2.stupně, i řemen je nový. V tom bych problém neviděl, protože jsem s tím najel přes 300 km a no problem. Nicméně jsem zkoušel svíčku. Už když jsem ji vytáhl, tak jsem si všiml, že je silně od nějakýho hnusu. Zkoušel jsem startovat bez svicky, benzin pres valec jde bez problemu, svíčka po utření a vyčištění háže krásné jiskry. Tak jsem ji tam vrátil, avšak ouvej. Našlápnu a nic. Vytáhnu svíčku a je silně zaolejovaná a špinavá od nějakého černého hnusu, prachu. Typuji karbon. To se opakuje. Když svíčku vyčistím, háže jiskru, ale když ji vytáhnu, tak nic. Ve válci je asi karbon, nebo si to nedokážu vysvětlit. Přitom, co jsem vše dekarbonoval uplynulo cca. 1500 km. a babetta chcípla uplně z ničeho nic- Prosím Vás tímto o radu, třeba pokud se Vám to stalo, nebo co s tím mám dělat. Díky moc!

PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2007 20:24:39
od IGI
ak je to tak ako pises, skusil by som vycistit valec a vyklepat vyfuk - je to praca na 20 min. No pricinu tohto netusim....

PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2007 20:27:51
od Ondrassek
IGI píše:ak je to tak ako pises, skusil by som vycistit valec a vyklepat vyfuk - je to praca na 20 min. No pricinu tohto netusim....

jj vyzkouším to a uvidíme, co nejdříve se do toho pustím

PříspěvekNapsal: pon kvě 28, 2007 21:16:59
od ben
mne toto robilo na pioniery!
chyba bola v elektrodovej vzdialenosti, bola moc velka a tym padom sviecka vonku hadzala iskru, ale ked bola namontovana, tak pod tlakom iskru nehadzala, ked som ju vytiahol bola zahadzana od nespaleneho paliva, vycisti ju, a zniz elektrodovu vzdialenost na co najmenej podla typu sviecky, potom bude hadzat aj pod tlakom a problem vyrieseny
aspon u mna to problem vyriesilo :lol:

PříspěvekNapsal: úte kvě 29, 2007 9:30:31
od bmk
Ono je taky dobré používat dobrý olej a né svinstva./nic osobního/ale pokud používáš obyč,může se to stát...

PříspěvekNapsal: úte kvě 29, 2007 17:47:00
od Ondrassek
bmk píše:Ono je taky dobré používat dobrý olej a né svinstva./nic osobního/ale pokud používáš obyč,může se to stát...

no olej používám MOGUL 2T.. Kupuji ho na benzinové stanici Eurooil (Čepro) a zdá se mi, že je docela dobrý. Žádné M2T. Zachvilku pujdu vyzkoušet to s tou elektrodou na svíčce a uvidíme. Zatím díky za rady :wink:

PříspěvekNapsal: úte kvě 29, 2007 18:38:04
od Ondrassek
ben píše:mne toto robilo na pioniery!
chyba bola v elektrodovej vzdialenosti, bola moc velka a tym padom sviecka vonku hadzala iskru, ale ked bola namontovana, tak pod tlakom iskru nehadzala, ked som ju vytiahol bola zahadzana od nespaleneho paliva, vycisti ju, a zniz elektrodovu vzdialenost na co najmenej podla typu sviecky, potom bude hadzat aj pod tlakom a problem vyrieseny
aspon u mna to problem vyriesilo :lol:


BEN: hej ty jo.. diky za radu.. Vyměnil jsem svíčku a babetta naskočila na "ťuk"... Výborně. V životě by mě nenapadlo měnit svíčku, když to dává jiskru.. Díky moc.. všem.. hlavně za toto skvělé fórum!!!!!! :!: :!: :!: :wink: :)