Stránka 1 z 1

Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 19:41:02
od UfiYk
Ahoj, prosím vás už si nevím rady co s tím... :( Když to nastartuju tak volnoběh to drží krásnej, přidám plyn tak se to dusí, a když plyn pustím tak na volnoběh mi to kolísá...
Co s tím? Tady je video. http://www.uloz.to/9492946/video-1-005-mp4

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 20:49:47
od Citr0nik
precistil si sanie ?.. popis viacej hento nestaci .. vycistene vsetko ?

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 20:58:00
od smurf64
Bych rekl, ze ti zustava "zaseklej" sytic. zkontroluj to.

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 21:02:34
od Citr0nik
ze aj mne to napadlo je to aspon tak pocut na vydeu ... lebo presne hentaky zvuk mam na sitic .. :)

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 21:07:26
od UfiYk
A co s tím sitičem mám teda udělat?

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 21:13:40
od Citr0nik
vytiahni alebo otvor sanie tu ciernu vec z karburatora daj prec a skus sitic .. stlacit vypnut zapnut a taak skusaj . on mozno ostane zaklapnuty a nejde to .. ves co myslime aspon ?

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 21:22:53
od UfiYk
Hale ale já mám upravenou babettu, je tam karbecl dell orto 19mm, tak se tam skusím zaměřit na ten sitič

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 21:40:17
od Citr0nik
upravenu ? to tam mas iba lepsi karbec ?? . valec neupraveny ?? a islo ty to aj predtym s tym karburatorom ? ..

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 21:59:40
od UfiYk
Jojo, kompletně upravená, válec, karbec, výfuk, motor atk... Předtím než sem snížil hlavu tak sem to měl krásně naladěný a teď po snížení už to neběží jako předtím, po přidání plynu se to dusí, a kolísají otáčky.

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: ned čer 26, 2011 22:59:29
od Citr0nik
skus to vycistit .. vseeeeeeeeetko

Re: Kolísání otáček

PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2011 6:40:47
od Starec
Ja by som typoval na zlú sviečku, pripadne indučnú cievku. Tak skús najprv to skontrolovať. Môže podťahovať aj falošný vzduch cez gufero čo je pod alternátorom. Durovi niečo podobné robilo a bol na vine tyristor, takže poriadne prekontrolovať čo tu popisujem.