Stránka 1 z 1
		
			
				ZÁBEH MOTORA(ak to už niekde je, prosím adminov o vymazanie)
				
Napsal: 
ned črc 08, 2007 0:59:39 
				od zdema
				Ahoj, ak už niekde táto téma bola predebatovaná, prosím adminov aby konali. Čiže ak viete poradte, ako zabiehať motor aby bol zabehnutý dobre, kvalitne a aby dlllllllllllho vydržal. Motor by sa mal podla mna zabiehať či už je nový, alebo boli menené iba krúžky, alebo bol robený výbrus, čo je môj prípad. V návode na obsluhu sa píše: benzín 1:25, rýchlosť max 30 a min. 500 km. A to môžem sadnúť a ísť? (105kg) nebolo by vhodné najskôr nechať ju povrčať len tak na prázdno, aby si všetko, hlavne krúžky, našli správne miesto a "sadli"? Finty, typy  a fígle prosím.
Ináč benzín v tom pomere dymí ako čert.
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
ned črc 08, 2007 12:37:18 
				od Bob
				Taky už zabíhám,používám oil Valvoline 2T 1:30 a nedýmí. Ale jezdit 30km/h po městě je dost o hubu,všude zavázím... Před výbrusem mi Stella jezdila 55,60. Tak teď ji při nějakých manévrech v tom provozu honím až k 40,ale jen chvíli-trpím..při pocitu,že v motoru jde vše "suvně"... Zatím mám 90km,hlavně vydržať  

  Do Vápenek to ale asi nestihnu 

 
			 
			
		
			
				Záběh
				
Napsal: 
ned črc 08, 2007 18:32:25 
				od Jenda
				Pohoda. Zabíhej cestou do Vápenek. Když to nebudeš cestou honit, pojede to taky. Pokud se to už nekouše, je téměř vyhráno...
			 
			
		
			
				Re: Záběh
				
Napsal: 
stř črc 18, 2007 22:54:59 
				od Mr.babetta
				Jenda píše:Pohoda. Zabíhej cestou do Vápenek. Když to nebudeš cestou honit, pojede to taky. Pokud se to už nekouše, je téměř vyhráno...
jak nekouše??? jako že se ten motor zadírá???
 
			 
			
		
			
				Záběh
				
Napsal: 
čtv črc 19, 2007 12:09:01 
				od Jenda
				Někdy se to stává při zabíhání, začne jakoby zpomalovat, ztrácet tah a motor začne "zvonit". Motor je evidentně teplejší, někdy i dost horkej. Zastavit, nebo pokud jedeme s kopce, pomůže vypnout zapalování a pomalu jet dolů. Motor se nezapálenou směsí chladí. Lepší je ale zastavit a nechat to vychladnout za občasnýho prošlápnutí. Pokud se to má snahu při zabíhání kousat stále /tak po 5-10 km/ jízdy, sejmeme válec a prohlédneme s ním i píst. Pokud válec nemá rýhy a jiná poškození /což většinou nemívá/, je to O.K.  Problém bude zpravidla v pístu. Většinou na něm najdeme světlý, jakoby vyleštěný plošky /prasátka/, které jsou přímým produktem a taky příčinou přidírání. Neudrží se na nich olejovej film. Tyto zamatujeme nejjemněším modelářským smirkem, nebo hrubší brusnou pastou. Pozor na napadání svinstva a pilinek do klikový skříně!!. Ucpeme ji hadrem. Možno vyměnit i kroužky za odpovídající nové. Pokračujeme dále v zajíždění a mažeme o něco více...
Pokud už válec sundat nejde a píst je zapečenej, tak je na záchranu pozdě.
			 
			
		
			
				
				
Napsal: 
čtv črc 19, 2007 22:01:01 
				od Bob
				Ten problém s přehříváním mám i já. Vše jsem rozdělal svíčku, vzduch.filtr,karbík.Přidal palivový filtr.Syn s ní jezdil po hřišti cca 30 min a začala se dusit. Válec zase strašně horký 

 Asi se na ten píst kouknu,co že tak drhne.