Zdarec,
tak mi jeden chlapík udělal GO 207 motoru, vyměnil vše, ale ozubená kola nechal původní s tvrzením, že nezažil Babettu, kde by se kola opotřebovaly. Samozřejmě po projížďce (olej pečlivě nalitý nový) mě čekalo nemilé překvapení, protože byl motor hlučný při vyšších otáčkách. Dělá to podle mě určitě převodovka, protože ložiska, píst, klika apod. byly měněny za nové. A dělalo to i před GO, hned po koupi Babetty, časem ta hlučnost téměř zmizela. Ještě čtu v Durkovičovi na str 123, že by to mohly být opotřebená válečkové ložiska, co se dávají na kliku.
Už mu to tam nechci dávat, protože ty 4 kolečka si vyměním sám za nové, ale nejsem si jistý, zda-li můžu vytáhnout hřídel úplný (výstupní hřídel) bez půlení motoru? (nepočítám víko převodovky) Ještě jsem to nikdy nedělal a chci se jen ujistit, že to podle mě jde. Pro představu, jak vypadá převodovka na B207 viz foto http://img.motorkari.cz/upload/images/d ... pg?1442276