Stránka 1 z 1

Hladina paliva v karburátoru.

PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 16:33:29
od mytysek
Podle čeho seřizujete hladinu paliva v karbu? Jde mi o to: když nastartuju motor se "sytičem" jede, jakmile ho vypnu tak motor po chvíli zdechne, když přidám plyn tak se udusí. Já jsem to natipoval na nízkou hladinu v karbua tak jsem jej seřídil podle návodu v knížce(plovák do roviny s hl tryskou(při otočeném karbu), borec v mototechně mi říkal že mám karb napustit a oddělat komoru a prý je tam nálitek kam by měla shat haldina benzínu. Jinak ještě jeden postřeh, pokud ucpu vstup vzduchu do karburátoru prstem a přidám plyn motor jede, po uvolnění vzduchu jede asi 10s a zdechá. Co vy na to?

PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 17:43:05
od Woozie
Skor by som tipoval ze mas kdesi dieru alebo zle tesnenie. Karbec ti stale nasava vzduch takze slape aj ked mas sytic a upchate sanie. Ked vypnes sytic alebo uvolnis sanie, nasaje ti to vela vzduchu a motor sa zadusi. Poriadne si skontroluj tesnenia a vlastne aj cely karbec a mrkni aj na valec.

PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 18:55:09
od IGI
na, woozie ma asi pravdu.......skus skontrolovat cely system pripravy zmesi (sanie, karb) atd. A urcite karb dokonale vycistit(nezabudnut dyzy), ale to by mala byt samozrejmost, ak ho uz rozmontovavam. Pred zlozenim potriet NOVE tesnenia olejom ako do benzinu, M2T. Neviem, ci som dobre pochopil symptomy, ale po tomto by to uz malo ist. Ak ne, mozno by trebalo este vypalit vyfuk...

Ja som mal problem, ze b. zdochla za jazdy a nechcela nabehnut. Po dllllllhej babracke mi naskocila, ale iba v jednej polohe plynu (cca 15% otvorenie), v inych asi po 3s. zdochynala. Vycistil, vylestil som karb a vsetko bezi absolutne super....... Myslim, ze to bolo upchatou dyzou hl. davkovacej sustavy...

PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 22:24:40
od mytysek
motor je po výbrusu, těsnění i v karbu sou nový, je mi jasný že je to okruhem přípravy směsi. musím to nějak vypátrat.... ale co ta výška hladiny. má někdo 100% návod. když už bude dole karburace tak ať je to ok vše. Díky všem zůčastněným

Re: Hladina paliva v karburátoru.

PříspěvekNapsal: pon led 15, 2007 14:27:17
od bmk
mytysek píše:Podle čeho seřizujete hladinu paliva v karbu? Jde mi o to: když nastartuju motor se "sytičem" jede, jakmile ho vypnu tak motor po chvíli zdechne, když přidám plyn tak se udusí. Já jsem to natipoval na nízkou hladinu v karbua tak jsem jej seřídil podle návodu v knížce(plovák do roviny s hl tryskou(při otočeném karbu), borec v mototechně mi říkal že mám karb napustit a oddělat komoru a prý je tam nálitek kam by měla shat haldina benzínu. Jinak ještě jeden postřeh, pokud ucpu vstup vzduchu do karburátoru prstem a přidám plyn motor jede, po uvolnění vzduchu jede asi 10s a zdechá. Co vy na to?


dej to do servisu a máš klid.já osobně si myslím,že pro chod motoru neni až tak podstatná výška hladiny,ta má spíš vliv na spotřebu a kvalitu mazání motoru /čím nižší hladina,tím méně maziva ve válci/ já ad jsem měl hladinu níže,nebo výše bylo to jedno,vždy mi jela babka normálně,akorár ta spotřeba se lišila.

Re: Hladina paliva v karburátoru.

PříspěvekNapsal: pon led 15, 2007 16:50:25
od IGI
bmk píše:dej to do servisu a máš klid.


hh, sak na to je toto forum, a preto sa aj asi pyta, aby to nemusel davat do servisu :lol: :lol: :lol: ........na tychto strojoch je krasne to, ze narozdiel od modernych, elektrikou prespikovanych aut/motoriek, si mozes vsetko zrobit svojpomocne 8) ...

PříspěvekNapsal: pát led 19, 2007 0:44:59
od Bob
hh, sak na to je toto forum, a preto sa aj asi pyta, aby to nemusel davat do servisu Laughing Laughing Laughing ........na tychto strojoch je krasne to, ze narozdiel od modernych, elektrikou prespikovanych aut/motoriek, si mozes vsetko zrobit svojpomocne Cool ...
Jsem stejného názoru,pokud mě nezradí elektro (cívka a pod.) tak Nádrž,karbec, válec si myslím šikovný Babetista si poradí...,nebo se poradí na "Fóru" :wink:

PříspěvekNapsal: pon led 22, 2007 17:59:36
od mytysek
JJ A co teda s tou výškou, jak ji seřizujete vy?

PříspěvekNapsal: úte led 23, 2007 23:12:50
od Bob
http://www.razdva.cz/alesmarek/babetta/index.htm
seřizuji ho podle návodu na této stránce a funguje,nepřeplavuje...

PříspěvekNapsal: čtv led 25, 2007 20:54:15
od Kezic
Podle uvedených příznaků se jedná o chudou směs paliva. Možné důvody:
- přisávání vzduchu/uvolněné spoje, vadné těsnění-karburátor+příruba
- malá bohatost směsi
- přisávání vzduchu do karburátoru od čističe vzduchu/podobný problém někdy nastane když se do sání nedá filtr a tím se zmenší odpor vzduchu v sání -ale to byl konkrétně problém u Jawy 90 , ta ale měla rozvod sání šoupátkem.

PříspěvekNapsal: ned úno 04, 2007 23:41:43
od bidlo
podivej se na gufera klikovky

PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 22:54:47
od Ondrassek
Podle mě je to buď chudá bohatost směsi nebo tak něco... Jednou jsem měl uplně stejný problém. Rozdělal jsem karburátor a jistil jsem, že je tam nějaký "ztvrdlý" olej a spinavá tryska. Vycistil jsem to a bylo vše ok. Zkus to...

PříspěvekNapsal: pát úno 23, 2007 20:01:22
od bmk
v tomto případě ti asi nezbyde,než s tím kroutit a nastavovat různě a zjistit jak je to nejlepší.to vše za předpokladu,že karbec je bezvadně čistý,ona ti sama babka řekne co potřebuje a přihlásí se o své potřeby.není také od věci přeměřit hodnoty cívek.nic to nestojí a pokud třeba jen jedna vykazuje jiné hodnoty než normální může to být zdrojem těchto problémů. 8) 8) :idea: :idea: