Stránka 1 z 1
		
			
				pístní čep
				
Napsal: 
sob srp 22, 2009 17:26:24 
				od kulomet_210
				čau babetáci nedávno sme měnili píst a pístní kroužky protože nám do válce spadla podložka z kolena karburátoru a uplně nám to sešrotovalo  

 ......no ale chtěl bych se zeptat jestli je normální abysme zatlačili pístní čep přes jehlové ložisko a píst jenom rukou.. ten starý píst tam držel jak svina že sme po tom museli hnápat kladivem 
dík za odpovědi  

 
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
ned srp 23, 2009 15:12:10 
				od Matrix
				Nevytloukal jsi ho kladivem, viď že ne ?
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
ned srp 23, 2009 18:53:42 
				od mesh
				
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
ned srp 23, 2009 20:13:44 
				od kulomet_210
				trošičku 

 ale jeden hnápal a druhy tlačil proti směru hnápání  

  aby se to moc nepoškodilo  

 
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
ned srp 23, 2009 20:29:17 
				od Matrix
				Promin ze to tak napisu, ale tohle uz je i na me moc velkej amaterismus.
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
ned srp 23, 2009 20:45:05 
				od kulomet_210
				no já vím ale stahovák nemám a jiný prostředek taky ne  

 
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
sob zář 12, 2009 22:26:55 
				od klasyc
				Když jsem vytlačoval pístní čep, tak jsem o ten starej čep opřel novej, na něj jsem položil třináctku klíč a z obou stran jsem ji pozvolna přitahoval k pístu pomocí těch stahovacích pásek, co se používaj na hadice. Uznávám, že to je taky amaterismus, ale menší, než kladivo... Výměna pístu proběhla ok, tak snad to někomu třeba pomůže...
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
pát úno 26, 2010 22:09:00 
				od LADAIII
				Rad bych se zeptal zda je ten stahoval na pistni cep bezne k dostani a nebo je to jak s pripravkem na puleni karteru, proste jen pro servismany. 
Popr. zda jste ho zkousel nekdo vyrobit, nebo jake postupy pouzivate v domacich podminkach. Pokud to tu uz bylo, tak se omlouvam, neprolezal jsem cele forum.
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
pát úno 26, 2010 22:35:00 
				od Aleš
				Měl by se dát koupit,ale jestli jsi trochu zručný tak nedá to moc a za chvíli ho uděláš.Potřebuješ kousek pásoviny a pásek plech do kterého v prostředu uděláš 
otvor kudy bude prolézat čep.Kraje plechu spojíš s pásovinou,která má uprostřed závit do kterého se našroubuje šroub kterým vytláčíš čep.Snad na vyrobení by to mělo stačit zbytek ti to ukáže samo při výrobě.
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
pát úno 26, 2010 23:00:30 
				od LADAIII
				dik za info, uz jsem se inspiroval tim sroubem s trubkou, kdyz to s tim pujde zle, svarim si rovnou ten stahovak.
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
čtv bře 04, 2010 15:18:09 
				od Matrix
				Můžu trošku off-topic, ale k tématu to jistě je: Pokud při ubrání plynu je slyšet zvonění, může to dělat vůle ojničního ložiska na klice ? Pokud je Babetta v tahu, tak je to OK. Pokud sundám válec a hýbu s ojnici zprava doleva, tak má vůli asi 1-2 mm. Píst se na čepu vůči ojnici pohybuje jen suvně, vůli ale žádnou nemá.
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
čtv bře 04, 2010 18:35:33 
				od butan
				No mně u fukaru zvonilo ojniční ložisko při malých otáčkách (při startování).
Příčinou bylo opakovoné neúspěšné startování, kdy se z ložiska vypláchnul olej. Po výměně svíčky a zahřátí motoru problém zmizel.
Zkus přimazat...
Lubor
			 
			
		
			
				Re: pístní čep
				
Napsal: 
pát bře 05, 2010 18:35:42 
				od Aleš
				Tak dle toho co popisuješ máš asi najeto několik tísíc km.Jestli ano máš vadné ložisko na ojnici ,ale to spodní ne na pístním čepu.Čeká tě oprava kliky.To znamená rozlisovat vyměnit ojničku i s novým čepem a znovu slisovat.Po teto operaci se musí klika vyčentrovat.