Pokud použiješ ledky červené barvy, dal bych do zadního světla tři do série bez odporu a bez usměrňovací diody. Malé napětí v závěrném směru ledku nepoškodí, sám jsem ledky používal přímo jako kontrolky pro transformované síťové napětí, a když budou tři v sérii, je to jistota. Důležité je otestovat si omezovač, aby nepustil více než 7 V. To by mělo být optimální napětí jak pro trojici ledek tak pro přední žárovku. Bohužel nemám s prodávanými omezovači žádnou zkušenost, je třeba se podívat do předního reflektoru, některé babetty tam omezovač mají už od výroby. Každopádně bude třeba voltmetrem změřit napětí při maximálních otáčkách, doporučuju voltmetr ručičkový, pokud digitál tak v provedení true RMS. Levné čínské multimetry můžou na babettě ukazovat nesmysly. Pokud by omezovač pouštěl napětí vyšší, nezbývá než ho vyměnit za jiný, pokud by maximální napětí bylo zbytečně nízké, zapojil bych do série z omezovačem dvě antiparalelně zapojené diody ( s anodovým proudem alespoň 5A ). Každá taková dvojice ti zvedne napětí cca o 0,8V. Abych nezapomněl - omezovač je připojen paralelně, je to kostička s plíškem a jedním kablíkem, takže plech na kostru a kablík na žárovkový drát, jednodušeji už to napsat neumím. Tím plechem se odvádí vznikající teplo, takže je ho třeba uchytit tak oby odvod tepla fungoval.
A pokud jde o ledky do předního světla, já bych do toho nešel. Už se to tady taky řešilo, našli se takoví co to obhajovali, ale pochybuju že to někdo realizoval, aspoň o tom nevím. Tím netvrdím že je to nemožné, ale to už by chtělo opravdu extrasilné ledky a ještě upravit kostrukci reflektoru, aby to správně svítilo.