od Azor » pát srp 05, 2016 22:37:38
Neměř, ale nebuď líný a všechny spoje a vodiče fyzicky zkontroluj ! Tím nic nezkazíš a budeš mít jistotu, teprve pak je účelné hledat dál. Já jsem něco podobného řešil tuto středu - v úterý jsem jezdil, ve středu ani jiskřička. Po nějaké době vztekání jsem to našel - žlutý drát od impulsní cívky nakrimpovaný do fastonu byl v tom nakrimpování rozlámaný. Možná tě to překvapí, ale měření je v tomto případě dost ošidná záležitost. Samozřejmě lze proměřit zapalovací, indukční i impulsní cívku, hodnoty tu někde na fóru jsou. Ale pokud se to někdy i dost od těchto hodnot liší, neznamená to ještě, že jsou tyto součástky vadné. Pokud na cívkách nenaměříš zkrat, téměř jistě vadné nebudou. Vada indukční cívky je hodně vzácná a pokud jsi měnil i fajfku, svíčku a kablík (předpokládám že ne za nějaké staré dávno odepsané), zbývá už jen JTZ tedy "tyristor". JTZ by bylo vhodné vyzkoušet na nějaké jiné babetě pokud někoho s tímto strojem v okolí znáš, ale nejlepší je vyrobit si jich několik do zásoby (schema je na fóru a jedná se o korunovou záležitost) a ty v případě absence jiskry operativně přehazovat (pokud budeš mít třeba 3, je dost nepravděpodobné, že by byly všechny špatné). Nejpravděpodobnější u tvé závady jsou ty dráty a pak JTZ - ony ty fabriční výrobky za moc nestojí. Obecně je zapalování babety tak primitivní, že je vpodstatě nemožné nepřijít na to, proč to nehází jiskru. Někdy je ale jednodušší natahat nové dráty, zvláště pokud se v tom už nějaký "šikula" hrabal.
Jo a světlo s tím nemá nic společného, to má svůj samostatný okruh, od zapalování zcela oddělený.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.