Stránka 2 z 20

PříspěvekNapsal: pát úno 02, 2007 13:30:55
od bmk
já ho kupuji tak okolo 300,-Kč a vzhledem k tomu,že ho nekupuji zas tak často,tak to dám,protože s tím olejem je to jako z Becherovkou.
...kudy teče,tudy léčí...ale samozřejmně je to na individuálním přístupu každého...

Re: Jaký olej do Babetty?

PříspěvekNapsal: ned úno 04, 2007 20:48:21
od Ondrassek
Já kupuju na benzině "EuroOil" olej s názvem Mogul M2T. Super a lépe to po něm frčí :). Navíc to nezanáším tak moc hlavu a tlumič výfuku jako obyčejné M2T. SAmozdřejmě s mírou a zbytečně nepřemazávat. :wink:

PříspěvekNapsal: pon úno 05, 2007 0:16:52
od CErin
Nyní už třeba nemá význam kupovat minerál TSF, když Shellové oleje na vyšší kvalitě (opravdu s tím mám velmi dobré zkušenosti) jsou pomalu levnější. Dostupnost je tak nějak podobná, co pamatuju. Rozhodně Shell.

PříspěvekNapsal: pon úno 05, 2007 19:13:17
od IGI
ja som tiez za shell, je ozaj dobry, za dobru cenu, + aj znacka ako taka ma dobry image 8) 8) 8)
SHELL 4EVER :lol:

syntetika

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 10:20:12
od stafil
Co sa stane ak som 800km jazdil na mineralnom oleji M2T a teraz som zacal davat OMV syntetiku?
Dakujem

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 11:39:20
od milda
Ten přechod je problém u starých aut, kde moderní aditivovaný olej rozpustí letité usazeniny ve vanně a olejových kanálech a to může způsobit až zadření motoru. Tam je nutné motor nejdříve rozebrat a důkladně vyčistit. U Babetty to nehrozí, nemá žádnou olejovou náplň a usazeniny v hlavě válce a výfukovém systému se nerozpustí. Vyčištěním motoru a výfuku samozřejmě nic nezkazíš, ale po 800 km to ani nebude třeba.

PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2007 9:50:05
od Martin
Tak tata ted sbiral rozumy u chlapka, kterej dela veterany a motory a prej ze vsech tech benzinu a oleju je nejlepsi tam prej lejt Special a M2T. Tak jsem ho snad ukecal, aby tam daval mineral aspon od toho Shellu a at si vejfuk cisti sam. Vypada to, ze mymu oblibenymu SHELLu V Power Racingu odzvonilo :?

setty

PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2007 15:05:56
od SETTY
ja pouzivam olej znacky STIHL a uplne bez problemov ved ich pily krutia ovela viac ako babetty miesam v pomere 1:50 a vstetko v poriadku

PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 19:28:58
od Bob
používáte někdo : Oleo-Mac Prosint 2T ? prý ho maj v Mountfieldu,kámoš ho lije do sekačky,ale neví cenu. Ono se asi nehodí lít ty nové oleje do "babči",Když ma už něco nalítáno na klasiku M2T.Prý se odkarbonuje a rozsype, popř. netáhne... Co vy na to?

PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 20:23:39
od tomingo
bob, preco by sa mala rozsypat? ak od toho nebudes cakat zazraky a jazdit slusne tak tomu motoru mozes predlzit zivotnost. ani sa neodkarbonuje, akurat sa Ti menej zasere vyfuk a tym ze budes riedit vo vacsom pomere znizis dymivost... tie 2T oleje do zahradnej techniky su rovnake ako motocyklove. nemam problem naliat do babety olej za 300 kreditov, ale M2T napr. do harleya snad nikto, komu zdravie sluzi, nenaleje. :wink:

PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 23:09:16
od Jurajc
Ja jazdim uz 2 rok na Prosint a pohoda

PříspěvekNapsal: čtv kvě 10, 2007 16:34:56
od ben
ja jazdim na natural 95 + castrol 2t (210Sk/l) aktualne davam pomer 1:20 (zabeh), na starom motore som jazdil M2T :oops:

PříspěvekNapsal: čtv kvě 10, 2007 21:29:07
od Proton
No tak dlouho sem hledal ten nej a podle mě to je jednoznačně Mogul TSF

PříspěvekNapsal: pát kvě 11, 2007 9:59:36
od luccas
Natural 98, a od castrolu Super TT. A paráda.

benzin, olej

PříspěvekNapsal: čtv kvě 24, 2007 18:45:33
od vlamir
ja so tankoval, uni 91, ale teraz davam uni 95.
olej som pouzival M2T, ale ked som siel do nejakeho dlheho kopca v lete, tak sa sem tam stukla a ja som musel hodinlu az dve cakat, kym sa bede dat zase nakopnut. pytal som sa jedneho servisaka, co sa venuje motorkam a ten mi to vysvetlil, ze M2T maze len do urcitej teploty a potom uz nie. poradil mi REPSOL MOTO 2T standart a mozem povedat, ze ako ho pouzivam asi 2 roky, este mi betu nestuklo.