První jízdy na Babče.
Babettu jsem koupil od jednoho děduli na inzerát. Když jsem si pro ni přijel chytla na první nakopnutí – super řekl jsem si. Projel jsem ji, zaplatil 4500 a frčel jsem k našim. Cestou jsem pěkně zmoknul.
První jízda do práce: Naprosto geniální! Jel jsem na odpolední a předjížděl jsem kolegy cyklisty s pokřikem Přidej prťka přidej!!! V práci jsem si slíznul… Cesta z práce už nebyla tak ideální, jel jsem proti větru a po kilometru babča začala odporovat. Takže zdechla a dál nejela. 7,5 km jsem talčil, bo šlapat proti větru nešlo.
Hned ráno jsem volal dědka prodejce, že to nejede. Děda ochotně přijel a seštěloval ji, ukázal mi jak čistit karburátor atd… Pak jsem jezdil s menšími poruchami – zasr..á tryska ještě asi 14 dní.
Překvapení přišlo když jsem chtěl odjet z práce, babča chytla ale… nějak se zasekávalo zadní kolo když jsem přidal plyn, tak jsem zavolal manželce ať pro mě přijede.
Po té to začalo, dostal jsem tip n chlapíka co opravuje babety. Ochotně si pro ni přijel (mezi tím jsem ji dotáhnul k rodičům). Řekl že oprava bude trvat max 14 dní a že je to otázka max do 1000 kč – asi špatná volnoběžka + brzdy. Tak jsem souhlasil. Nemile mě překvapil když mi za dva dny zavolal že toho bude víc. Motor úplně v řiti – zadřený, převodovka a spojka hotová, různy hřídele, ložiska atd… nakonec se k tomu přidal karburátor, tyristor…
V konečné fázi mi udělal komplet generálku za 6000, kromě rámu a kol je na ní snad všechno nové. Od té doby jezdím jak ďas, mám najety přes 1000 km a babču bych už nedal. A dědek prodejce mi radši nezvedá telefon, asi ví proč.
Luk
p.s. Omlouvám se za případné chyby, ale od studií nejsem zvyklej po sobě cokoliv číst.