Pozdrav pánbu babeťáci, s Oldou se zase něco děje. Volnoběžka už hodně zlobila, tak šel motor ven, abych se v tom mohl hrabat. Protože jsem svého času na Aukru koupil motor B 207, který jsem mezitím dal do kupy, rozhodl jsem se ho narvat do Oldy (aby se neflákal, babeta přece musí jezdit
) a to přesto, že se jedná o B 210. Není to zas tak složité, opačně je to horší, téměř neproveditelné, ale tady stačilo skápnout a svrtat mezikus a přidat rozpěrné trubičky uložení motoru. Aby to nebylo líné, přidal jsem válec B 210 a karbes z pionýra. Ostatně na karb. z pionýra přecházím u všech svých babet, jsou jednoduché a spolehlivé, snadno se seřizují a dají se sehnat levně. Trochu problém je nutnost zbastlit nové kolínko, ale už v tom začínám mít praxi. Trysky používám 58 a 60, to podle chuti konkrétní babči. Můžu to plně doporučit, babča je živější, spotřeba nestoupla a ta jednoduchost třeba u nastavení hladiny nebo při čištění trysek je k nezaplacení. Olda s tím jezdí překvapivě dobře. Měl jsem trochu strach, abych nepřišel o skvělé oldovo svícení (halogenka H1 24V/70W), ale po přendání původního statoru je vše OK. Ostatně na fotce je vidět jak to šajní i při volnoběhu
. Také jsem zrobil schránku ála kolega "data" viz vychytávky. Ten nápad s plastovou odpadní rourou je prostě geniální
, trochu jsem to modifikoval a mám to už u 3 babet. Já používám rouru průměru 110 mm, koupím půlmetrový kus a dvě zaslepovací víka, jedno víko za pomosi horkovzdušky narvu na jeden konec, ten rozšířený konec s gumovým těsněním ušmiknu a přidám druhé víko. Po zkrácení celé roury přidělám na stroj - možností jak, je víc, no a pak to nově vytvořené víko nasunu a je hotovo (gumu je dobré namazat silikonovým tukem, aby se to snadno nasouvalo, jo a chce to ještě vyvrtat někam malou dírku kudy uniká vzduch, ta sestava je dost vzduchotěsná). Zamykání neřeším, těch pár klíčů a hadr snad nikdo krást nebude.