Ja používam už dlkšiu dobu olej MOTUL 510 Powerlube. Tento olej vôbec nedymí ani pri 1:33
Liter stojí cca 265.- Sk a riedim ho 1:50 až 1:70.
Chcem ale prejsť na nejaký lacnejši SHELL.
Poradte!
Prikladám foto 1 litrového balenia:
Naposledy upravil igoreva dne pon kvě 28, 2007 7:33:30, celkově upraveno 1
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
A nie je pomer miešania toho "Repsol moto" nejako priveľký? Ja rozrie´dujem ten "MOTUL 510 Powerlube" až 1:70 a maže to stále dobre. Proste syntetika je v tom vínimočná, že jej netreba veľa pridať do benzínu. Výsledok je, že aj po 3 000 km je čistý výfuk. Len keby to bolo lacnejšie.
Chcem prejsť na nejakú lacnejšiu syntetiku, no neviem na akú lebo výber je veľký a mám v tom chaos. Mojou prioritou je čistota systému a nezanášanie výfuku!
Ako vyzerá balenie toho "Repsol moto"?
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
ja som teraz zacal davat castrol tt polosyntetika, zatial davam 1:20 az 1:15, dymi iba za studena strasne, potom sa to ustali, ale z vyfuku mi kvapka stale nespaleny olej, stoji 210sk/liter
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj
Skade ti kvapká ten nespáleny olej? Ak to kvapká z výfukovej dierky tak to ho máš potom plný tekutého svinstva. Niektore oleje obsahujú prísady ktoré rozpúšťajú karbón a v tlmiči výfuku to doslova pláva.
Skús si po zábehu alebo aj počas neho dokonale vyčistiť výfuk.
A prejdi čím skôr na pomer 1:33 až 1:50 (pokiaľ použiješ syntetiku) lebo si zasviníš celý motor.
Ak použiješ MOTUL 510 Powerlube môžeš ísť kľudne aj na pomer 1:70.
Inak ten olej vôbec nedymí ani pri pomere 1:33
Naposledy upravil igoreva dne ned kvě 27, 2007 10:57:07, celkově upraveno 1
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
ano z tej diery, ked som ho dnes vymontoval, vylialo sa mi odtial asi 2dcl nespaleneho oleja , ten pomer mi odporucil odbornik ktory mi pomahal skladat motor, zevraj ked mam aj nove loziska aj vybrus, ze nech to poriadne premazem a mnozstvo oleja postupne znizovat. k tomu zasratemu motoru: ja sy myslim ze po zabehu ked nabehnem na 1:50 tak sa mi ten sajrajt postupne vypali, nie?
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj
Nie, nevypáli, len ti stuhne na tvrdý karbón. Potom budeš musieť vypáliť vložku v benzíne alebo zoškrabať.
Ak je to ešte tekuté tak to je výhoda a čím skôr to vylej.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
no dnes som teda zlozil neposlusne spojky spojazdnil babcu (kontroloval som zasranie piesta), dal na teba a zmiesal 1:33- vysledok? dymi to menej, ale nejak zvastne mi klepal motor pocas celej jazdy ako vydaval cudne zvuky, uz som si myslel ze naraza piest o sviecku , nebude to tym ze som dal menej oleja?? alebo to bude tym ze je este v zabehu?
btw. tu je foto toho oleja
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj
Pomer 1:33 je v pohode, nemalo by ju zadrieť. Dôležité je aby si motor nevytáčal do veľkých otáčok a sledoval teplotu. Ak na kartri zasyčí kvapka vody tak je motor prehriaty!!!!! (zasyčať môže len na rebrách ).
"ben", mňa len tak napadlo, že piest klepoce ak ho namontuješ obrátene (šípkou hore).
Vtedy prechádzajú zámky piestnych krúžkou cez plniace kanáliky.
Pri montáži si na to treba dávať pozor!!!!
Klepoce to aj pri pridaní plynu alebo len pri ubraní?
Popíš mi to presnejšie.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
piest mam dany urcite dobre, klepoce to len ked dam plyn a idem ale aj ked uberiem, na volnobehu to neklepoce, robi to len od vcera, cim to moze byt?? je to dost neprijemne a obavam sa vaznejsej zavady
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj
igoreva píše:Ja používam už dlkšiu dobu olej MOTUL 510 Powerlube. Tento olej vôbec nedymí ani pri 1:33 Liter stojí cca 265.- Sk a riedim ho 1:50 až 1:70. Chcem ale prejsť na nejaký lacnejši SHELL. Poradte! Prikladám foto 1 litrového balenia:
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
zeptám se,jezdí babetta na V-Power aspon líp? Jestli jo tak to jdu hned natankovat.
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
tak to je škoda,holt zůstanu a normal benzínu..........ted mě tak napadá,že ani nevim co tam ted za ten benzín mám
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé