to ostatné kúpim do 100 € ... ale nie ... je dobré aspoň raz za 3 roky spraviť kompletnú očistu motora... ako zvonka tak i zvnútra nech to nejak vyzerá aj jazdí i tak neviem prečo ta moja mrcina neťahá viac ako 45 km/h
No tak čistím ho a nějaké ty ůpravy : zvětšené kanálky , odlehčená spojka , tvrči péra na spojce , vetší koleno vyfuku . a ještě bude dell-orto 16mm ale to pozdej a zbytek neprodám kdyžtak si ztoho udělám kolo nebo tam dám motorek ze stěračů
no tam to nema moc cenu kdyz zvetsis koleno tak stejnak v karbecu mas stejne mali to by si musel aji v tom karbecu proto si budu kupovat dell orto a mam to zvetseny i ve valci
No takže počul som že táto úprava je dobrá ak sa nedá správne nastaviť volnobeh že buď to skapína alebo hneď zaberá koleso... tak toto by sa zišlo určite aj mne... pretože mne sa to kolo točí síce jemne ale točí... ale keď to potočím chlp s5 už to chce skapínať...
Stačí dať nové a kvalitné pružiny a je pokoj. Nehovoriac o tom, že odľahčenie čeľustí nie je len o navrtaní dier. Môžu mať rovnakú hmotnosť, ale to nič nerieši. Diery musia byť veľmi presne navŕtané, aby boli čeľuste "vyvážené". Inak ti budú "hádzať". Takže na také, ako že vezmem vŕtačku a čeľuste rozvŕtam, na to zabudni.
strojariny som mal minulý rok dosť... a to že som prešiel na výbornu speje len o tom že som tomu asi porozumel len by ma zaujímali nejake obrázky a celkovo viac vecí okolo toho... bolo mi jasné že nezoberiem vŕtačku a nebudem to len tak vŕtať...
No nevyzerá to nejak obtiažne stou spojkou... na mojej stojanovke by to šlo v poriadku ... osový zverák na dobre uchytenie mám ... a označiť diery by tiež šlo... nakolko mám pocit že mám krivý bubon a nový stoji pár šupov tak to skúsim po čase a aké presne velke diery to sú ?