od kolos » pát dub 12, 2013 13:54:08
Nemyslel pružinky, ale čelisti. Ty se dají namontovat obráceně. Správná poloha je taková, že čelist leží od čepu doleva a točí se jakoby proti srsti obložením napřed. Ptal ses na tlouštku obložení, tak by měla být taková, aby se čelist při záběru nedotýkala bubnu hliníkem. To lehce poznáš, kdy to nastane. Jednak při startování prokluzují a taky je to na hliníku vidět, že se líbal s bubnem. Když ti tam vše tak pěkně funguje, čelisti se roztahují až po roztočení, proč ti teda ta startovací spojka zabírá okažitě jak s babčou pohneš? Něco tam musí být nedobré. Co ten buben který se sundá stahovákem, nemá taky nějak tu záběrovou plochu pro start.čelisti zhavarovanou? Na to přece musíš přijít, když budeš pomalu pootáčet ozubeným bubnem, kde to chytá.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi