od tuningrob » pát srp 01, 2014 21:02:28
Nee : D
Pravý šroubek co je níže, upravuje bohatost směsi při chodu motoru na volnoběh --> když nehýbeš s plynem. Zašroubováním ubíráš vzduch -> směs je bohatší. Při jízdě to má dooost malý vliv, ba dokonce žádný. Poloha tohoto šroubu je neurčitá, ale měla by být 0,5 až 1,5 otáčky proti směru hodinovývh ručiček od úplného zašroubování ---> zašroubuješ nadoraz a pak povolíš o zmíněné otáčky. Já mam 1.5 a neřeším to.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Levý šroubek, co je výše - ten nastavuje volnoběh. Jestli si měl karbec rozdělaný, tak si viděl, že šoupátko chodí nahoru a dolů, a když tento šroubek budeš zašroubovávat, tak svou špičkou bude šoupátko nadzvedávat -> jako bys přidával plyn -> vyšší otáčky motoru -> vyšší volnoběh. Nastavovat podle záběru spojky a chcípání.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oba tyto šrouby seřizovat na teplém motoru.
Nejprve si zvedni trochu volnoběh otáčením levého šroubu po směru hod. ručiček.
Pak pravý šroubek zašroubuj nadoraz a povol o 1,5 otáčky.
Teď levým šroubem uprav otáčky tak, aby se zadní kolo netočilo a motor nezdechal. Při každém otočením, vždy motor protoč, projeď, aby si měl jistotu, že to je tak, jak si přeješ.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6