kdyz vezmer cely predek s fika nemusis upravovat nic. ale na babetacky blatnik je treba vyrobit drzaky a origo urezat a taky vyrobit drzak origo svetla. kdyz si porovnas vidli fichtla s babetou uvidis hlavni rozdil v uchyceni blatniku a svetla v plechove´´krytu´´
motor mam stale rozebran a proto jsem si sehnal druhy seriovy na ktery jsem naskladal odlehcene magneto a pakny + vyfuk a karbec. vysledek 55. zadna slava ale netusim kolik toho ma zasebou a vybrus by mu taky neuskodil. na motoru se tedy pilne pracuje momentalne predelavam cely vyfuk, pist 42mm jednokrouzek uz prisel. je znat vetsi predni brzda,ted to i zpomaluje
vidim,ze si pekne hrajes, jen drobna technicka- mozna jsi to uz udelal,ale doporucuju zrevidovat stav toho drzaku vyfuku,resp. jeho privareni ke stredu slapatek. je to nejvic namahana cast vyfukove soustavy a jak se urve,tak si zmrvis i stefty uchyceni kolene ve valci...
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout... Bez boje mne nedostanou...
vyska vyfuku je jiz nekolik let porad stejna. takze pohoda. drzak vyfuku je orech,je strasne daleko od konce vyfuku a bude pekne namahan takze se nejspis nejak predela tlumic je jiz hotov celkove 68der zacpan dratenkou z kaufu za 17,40kc tlumi to neuveritelne,hikone byl urvanec. jeste se musim pustit do predni casti.
dnes odesel uz zase omezovac napeti mam spotrebu jeden na 300/400km a to mi tam chybi jen zarovka v tachometru