jj to je přesně ono .. černá magie šmcrnutá s woodoo 

 Asi netancujeme správný tance a kozu jsme taky neobětovali.  
 to Azor: Kostra je vyvedena samostatně přímo na 1 na tyristoru a pak na indučku. Nový nepřerušený kabel. Přesně podle schématu. 
to Ritchey: Stator je taky měněný. Mám velkou výhodu neboť vlastním dost náhradních dílů jak původních tak i nových. A taky mi v dílně stojí 3 funkční odladěný babetty (jedna je ještě originál s GYT). Tak mám z čeho brát. Před instalaci si  elektriku ještě kontroluju podle Ďurkoviče - teď jsem reklamoval dvě cívky pro JTZ. Měli malý odpor 164, 175 ohmů. 
to Pavel : jj to vím že jsou cívky jiné. Mám tam tyristor a k tomu i správnou cívku. A protože novým dílům nevěřím už z principu, tak při problému vždy kanibalizuju nejdříve plně funkční babettu a pak nahrazuju novým, když přijdu na to co je špatně. 
Světla se po zapnutí vypínače rozsvítí a pak to někdy chcípne hned někdy po tak 5 vteřinách. Zkoušel jsem i vyloučit elektro instalaci světel a tak mám na testování jednu auto žárovku 30/35W a tu jsme používali při testech na přímé napojení na cívky. Nicméně i s použitím přímého kabelu s jen s touhle žárovkou stále stejný výsledek. 
Vzhledem k tomu, že se jedná o přípravu na letošní další výlet na nejvýchodnější bod ČR (nejsevernější, nejzápadnější a nejjižnější již máme za sebou), tak  se volí v tuto chvíli varianta jiného motoru, aby jsme ji stihli ještě poladit. Letos je potřeba připravit už 7 babett (loni nás bylo 6 a předloni 4) tak mi moc času nezbývá 
